Поліпшення якості обслуговування клієнтів - основа розвитку бізнесу
Автор: Vladislav 11.03.2017 14:29
Найчастіше невдоволення клієнтів списуються на людську помилку, або некваліфікованість працівника. Але в 21 столітті функції, виконувані людиною, максимально звужені новими технологіями, але як показує практика, і техніка, часто підводить. Так, як же зберігати і примножувати клієнтську базу? Адже, в умовах ринкової конкуренції будь-яка помилка, або затримка обслуговування, може стати причиною втрати клієнта.
Однією з футуристичних ідей, реалізація якої на даний момент буде проблематичною, є заміна всіх людей роботами, які набагато рідше роблять помилки. Дана концепція має на увазі скорочення будь-якої серйозної діяльності людини, через яку він може принести шкоду. Функції, виконувані людиною, обмежаться спілкуванням з клієнтом. Настільки агресивна спроба вирішення проблеми пов'язана з тим, що людина істота емоційно, і часто при великих навантаженнях втрачає концентрацію, що найчастіше призводить до помилок.
Корисною функцією також є быстрая очередь, яку досить легко реалізувати для ваших клієнтів.
Якщо з вашого боку допущена якась помилка, слід знати, що клієнт завжди очікує від вас якісь виправлення. Більш реалістичною ідеєю вдосконалення є надання клієнту компенсації, яка може представляти собою знижку або бонус. Подібним чином, компенсацію можна використовувати для поліпшення якості сервісу своїм клієнтів. Нехай клієнт отримає якийсь подарунок або грошовий бонус за завдану йому шкоду, адже це не тільки очистить Вашу вину, але і представить Вашу компанію в новому світлі. Люди обожнюють хвалитися перед своїми друзями і знайомими, коли отримують якийсь подарунок від компанії. Клієнт розповість своїм знайомим про виникнення помилки, і про те, як ви її виправили, і в кінцевому підсумку зробить рекламу новим потенційним споживачам.
У будь-якому випадку, першим етапом поліпшення якості обслуговування, має стати збільшення швидкості виконання замовлень та проверка качества. Кінцевий споживач обов'язково оцінить подібні зміни гідно. Для цього потрібно підвищувати якість трудових ресурсів, бо в інший спосіб ви не зможете зробити собі таке задоволення, як швидкий передзвін за заявками клієнта, відповіді на дзвінки і моментальне виконання замовлення.
Запам'ятайте, будь-якого клієнта можна перетворити в постійного покупця, для того, щоб вони зверталися тільки до вас, потрібно обслуговувати їх на вищому рівні. Для цього доцільно буде влаштовувати постійні тренінги з навчання робочого персоналу, а при підборі нових співробітників обов'язково акцентувати увагу на високих вимогах вашої організації, по відношенню до роботи з клієнтами.
< Предыдущая | Следующая > |
---|