Інформаційно-аналітичний портал

Незалежного банківського рейтингового агентства

Independent bank rating Agency

Передбачити - означає керувати!

СВІЖИЙ НОМЕР
Смотрите телевизионные новости на портале ibra.com.ua   Курсы НБУ по состоянию на 1 октября - 100USD/UAH 2129.5636▼ 100EUR/UAH 2385.7501▼ 10RUB/UAH 3.2396▼ Курсы ЦБ РФ по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 1UAH/RUB 3.08549▼ Курсы ЦРБ ДНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65▲ EUR/RUB 72.9495▼ 1UAH/RUB 2.6▼ Курсы ЦРБ ЛНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 10UAH/RUB 30.8549▼   В элитные госдачи в Пуще-Водице и Конче-Заспе начали пускать квартирантов В Украине начали действовать зимние тарифы на газ. Кто будет платить вдвое меньше Журналисты узнали, к чему приведет закрытое небо между Украиной и Россией Украинцев под Иловайском захоронили в секретных братских могилах - санитар Российские войска в Сирии понесли первые потери: повстанцы сбили штурмовик "Су-24" ВВС Звезды обещают яркий и насыщенный месяц. Гороскоп для всех знаков Зодиака на октябрь В России назвали условие, при котором вернут Савченко в Украину   Читайте и смотрите самые свежие новости на страницах интернет-издания КУРС ДНЯ информационно-аналитического портала НБРА-IBRA Уважаемые гости, единомышленники и друзья, добро пожаловать на наш Форум портала НБРА-IBRA!  

Головне меню

Мы в соц.сетях

Лента финансовых новостей в формате RSS Стена на Facebook


Навіщо потрібні маркетингові дослідження?

Автор: Таня
10.12.2019 23:58

 

Маркетингові дослідження дозволяють отримати дані про загальний стан ринку, цільову аудиторію, продукт, цінову політику, поведінку конкурентів і можливості розвитку компанії. Розглянемо докладніше, кожен пункт.
 
 1. Стан ринку
 
Практично всі маркетингові дослідження включають в себе аналіз ринку, на якому працює компанія. Ці дані необхідні для розробки стратегії розвитку. Аналіз ринку дозволяє компаніям краще зрозуміти свою галузь, займану частку ринку, побачити можливості та загрози.
 
Маркетингове дослідження ринку, яке можна замовити за даним посиланням https://def.com.ua/marketingoviye_issledovaniya.html, дозволяє:
 
  • визначити ємність, розмір і обсяг ринку в натуральних і грошових виразах;
  • визначити розподіл ринку між ключовими гравцями;
  • виявити загрози, які виходять від конкурентів;
  • визначити тенденції ринку і його перспективи.
 
2. Цільова аудиторія
 
Маркетингові дослідження дозволяють отримати цінну інформацію про споживачів. Отримані дані використовуються при сегментації ринку, створення нової продукції (послуг) і розробці планів просування.
 
Маркетингові дослідження цільової аудиторії дозволяють:
 
  • визначити характеристики споживачів (соціально-демографічні, поведінкові та ін.);
  • визначити смаки і незадоволені потреби;
  • виміряти популярність і лояльність до компанії і / або продукту (послузі);
  • виявити мотиви ухвалення рішення про покупку і відмови від придбання;
  • отримати зворотній зв'язок про якість товарів (послуг);
  • спрогнозувати потенційний попит.
 
3. Продукт
 
Маркетингові дослідження допомагають створювати затребувані потенційними споживачами продукти, що відповідають їхнім очікуванням і потребам. Процес створення нового продукту починається з розробки позиціонування товару або послуги.
 
Маркетингові дослідження товарів (послуг) дозволяють:
 
  • визначити ставлення цільової аудиторії до продукту, ступінь задоволеності;
  • виявити сезонність попиту і стадію життєвого циклу товару (послуги);
  • зрозуміти очікування цільової аудиторії щодо продукту, існуючих проблем використання;
  • розробити або скорегувати рекламні матеріали і дизайн продукції.
 
4. Цінова політика
 
Маркетингові дослідження надають дані про цінову політику конкурентів. На підставі цієї інформації всередині компанії приймається рішення про стратегію ціноутворення.
 
Маркетингові дослідження цін дозволяють:
 
  • визначити еластичність попиту;
  • виявити ставлення споживачів до вартості товарів (послуг), визначити рівень «прийнятних цін»;
  • спрогнозувати реакцію цільової аудиторії на зміни цін, розробити політику стимулювання попиту.
 
5. Можливості розвитку компанії
 
Результати маркетингових досліджень використовуються при розробці УТП, стратегії розвитку компанії і рекламних кампаній. Визначення ефективних каналів просування дозволяє істотно заощадити маркетингових бюджет.
 
Маркетингові дослідження стратегії розвитку компанії дозволяють:
 
  • визначити місця і умови здійснення покупок;
  • створити ефективну рекламну кампанію, відповідну очікуванням цільової аудиторії;
  • відбудуватися від конкурентів, створити унікальну пропозицію.
 
Таким чином, маркетингові дослідження потрібні для прийняття правильних управлінських рішень.
 

Читайте статьи по теме

Євробачення 2022 (відео)




Дивитися інші відео/новини…

ЧИТАЙТЕ "КУРС ДНЯ"

МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ

Голосование

Как преодолеть финансовый кризис?
 

kurs dnja 99