Плюси офісних міні-АТС
Автор: Vladislav 08.02.2017 17:15
Кожен сучасний офіс обладнаний численними засобами комунікації, необхідними для спілкування працівників з клієнтами і партнерами. До них відносяться факси, телефони і підключені до Інтернету комп'ютери.
Щоб спростити користування цими пристроями, сьогодні використовуються так звані міні-АТС - системи, що поєднують всі офісні та міські телефони, факси та інші комунікаційні засоби в одну мережу.
Головний плюс міні-АТС полягає в тому, що вона забезпечує постійний зв'язок між усіма співробітниками окремо взятої фірми. Існує чимало великих організацій, що займають кілька поверхів. Завдяки власним АТС Asterisk, встановленим в приміщенні, співробітникам для ділових бесід один з одним не потрібно бігати по кабінетах, витрачаючи на це час. Скориставшись телефонним апаратом, підключеним до загальної мережі, зв'язатися з потрібною людиною можна за кілька секунд, натиснувши 2-3 кнопки.
Використовуючи міні-АТС, можна організовувати наради, причому не тільки всередині офісу, але і за участю партнерів, що знаходяться в іншому місті або країні. У цьому випадку кожен працівник, не покидаючи свого робочого місця, може спілкуватися з декількома колегами одночасно.
Друга перевага міні-АТС складається в раціональному використанні міського телефонного зв'язку. Завдяки цьому пристрою тепер немає потреби для кожного офісного працівника встановлювати виділену телефонну лінію. За допомогою власної невеликої АТС можна використовувати один телефонний номер, зробивши розводку для кожного кабінету. Така організація телефонного зв'язку істотно заощаджує гроші фірми.
Монтаж міні-АТС в офісі має й інші важливі переваги. Наприклад, цей пристрій вміє ставити дзвінки в чергу. Наприклад, один з працівників хоче скористатися зовнішньої міською лінією, але в даний час вона зайнята. АТС ставить зовнішній телефонний виклик в чергу і дзвінок буде виконаний автоматично, коли лінія звільниться. Для більшої зручності на телефонних апаратах загоряються індикатори, що показують, вільна або зайнята лінія в даний момент.
У АТС також є функція перекладу дзвінків, яка стане в нагоді, якщо кому-небудь з працівників на час потрібно «переселитися» в інший кабінет. Крім цього, автоматичні телефонні станції мають близько тисячі додаткових функцій, наприклад, перехоплення виклику, «записну книжку» і т.д.
< Предыдущая | Следующая > |
---|