Володіння англійською мовою для компетентного працівника вже не видається чимось унікальним і не виділяє його з натовпу. Це потреба та обов'язкова умова для працевлаштування в успішній компанії, відкритій для закордонного співробітництва.
Дедалі більше корпорацій у зв'язку з розширенням ринку послуг та необхідністю взаємодії з іноземними партнерами та клієнтами усвідомлюють потребу у вивченні іноземних мов та звертаються за допомогою до професіоналів.
У чому перевага корпоративних курсів?
Варто зазначити, що
корпоративный английский в Englishdom доступний для вивчення кожному. Систематизований процес навчання дозволяє керівнику контролювати знання та успіхи співробітників та супроводжується такими позитивними особливостями:
- Вигідна пропозиція. На корпоративне навчання часто передбачені знижки, що коштує значно дешевше, ніж окремий курс для кожного.
- Різноманітність курсів. Широкий перелік програм дозволяє підібрати курси відповідно до спрямованості компанії.
- Індивідуальний підхід. Враховується спосіб сприйняття кожного співробітника, його особисті та професійні потреби.
- Оптимізація часу. З огляду на встановлені терміни є можливість організувати розклад занять з урахуванням побажань всіх учасників.
- Швидкість. Результати навчання будуть видні за два місяці. Багато хто зможе використовувати отримані знання на професійному рівні, у процесі виконання робочих обов'язків.
- Репутація компанії. Завдяки корпоративному навчанню підвищується рейтинг компанії.
- Практика на додаток до теорії. Можливість організувати використання знань у процесі роботи, що пришвидшить навчання.
- Поліпшення атмосфери у колективі. Співробітників об'єднає загальна тема та мета спілкування, що має значення для підвищення продуктивності та досягнення результатів у рамках стратегії компанії.
Корпоративне навчання комфортне як психологічно, так і, з організаційної точки зору, враховуючи те, що воно проходить у колі колег. Для колективу внесок у навчання може зіграти роль своєрідного бонусу, що підтверджує цінність співробітників як фахівців.
Інвестиція в компанію
Деякі засновники компаній вважають, що найдоцільніше найняти перекладача, ніж навчати персонал іноземної мови. Насправді послуги спеціаліста, готового приділити достатньо часу фірмі для переговорів і поїздки за кордон, коштують недешево.
Співробітники, які знають іноземну мову, без зусиль здатні презентувати компанію та налагоджувати зв'язки, вивчати актуальну інформацію щодо передових ідей у бізнесі. Інвестиції у знання багаторазово окупляться та відобразяться на іміджі компанії та її фінансових показниках.
Організація курсів для компанії
Більшість компаній готові укладати договори про співробітництво на надання освітніх послуг лише з професійними школами. Нерідко їх вибором стають носії мови, найкраще обізнані щодо лінгвістичних вимог і культурних цінностей рідного континенту.
Викладачі сучасного мовного центру ставлять завдання підвищити професійний рівень володіння мовою кожного співробітника, у зв'язку з чим використовують міжнародний досвід у викладанні, перевірену комунікативну методику, спрямовану на розвиток усіх мовних та мовленнєвих навичок, новітні навчальні посібники та оперативний підхід в організації занять. Сучасне навчання також може проходити онлайн.
Висновок
Корпоративне навчання – це вигідно, комфортно та практично. Навчання в колективі засноване на зміцненні довіри та згуртуванні колективу, супроводжується задоволенням та інтересом, а на додаток до всього, сприятливо відбивається на успішності компанії в цілому.