Торгівля в різних куточках Землі - це завжди широкі можливості.
Працюючи в різних країнах, ви відчуваєте себе вільніше, що відбуваються в світі процеси стають більш ясними і саме це дає вам пріоритет у формуванні власної стратегії розвитку і постійного розширення вашої діяльності. Якщо вас цікавить міжнародна логістика під ключ від компанії
Partner Trade, то радимо перейти на сайт
https://partnertrade.org/ вже зараз.
Але в сучасних "карантинних" реаліях необхідно продовжувати адаптацію до умов функціонування, враховуючи нестійкість ситуації із зростанням захворюваності COVID-19.
Наслідки кризи через пандемію вдарили по багатьом країнам і очевидно будуть тривати в найближчі кілька років, що безумовно і на жаль, торкнеться в повній мірі і нас, українців.
Скорочення глобального попиту обмежило експортні можливості країни:
- З січня по жовтень поточного року товарообіг України склав 82,76 млрд доларів - це на 8,81 відсотка менше, ніж за аналогічний період 2019 року.
- Дефіцит торгівлі товарами також скоротився вдвічі в порівнянні з січнем-жовтнем минулого року.
- Імпорт товарів в Україні впав на 12,2 відсотка, а експорт сьогодні знизився на 4,82 відсотка або 2 млрд доларів.
- Багато підприємств України експортує в ЄС, використовуючи послуги 3пл логістики, і не дивлячись на існуючі перешкоди, ця цифра щороку зростає.
Попри це за останні п'ять років Європейський Союз став одним з основних торговельних партнерів України. Асортимент товарів, що експортуються на європейський ринок щодня стає ширшою Українська продукція вже отримала довіру серед європейських споживачів у багатьох галузях Все більше наших виробників беруть участь в міжнародних виставках і отримують замовлення від європейських імпортерів.
Цього року активно проводиться робота над розширенням Угоди про асоціацію з ЄС. В рамках торгового співробітництва є важливими питання вдосконалення наступних напрямків:
1. Логістика. Щоб уникнути ризиків несвоєчасних поставок вантажів експортерам доводиться враховувати 5-6 додаткових днів на доставку товарів в ЄС, а також радимо звертатися до спеціалізованої компанії Партнер Трейд. Оформлення автомобіля і черги на митниці можуть перешкодити експортеру виконати свої обов'язки вчасно. Тому необхідне спрощення регулятивних норм вантажоперевезень, щоб скоротити транзитний час і зменшити ризики усіх сторін. Необхідна інтеграція української митниці в європейські системи для спрощення замитнення та інших процедур на кордонах, а також спрощення процедур для перевезення вантажів авіатранспортом.
2. Фінансові інструменти. Для зниження вартості, спрощення і надійності розрахунків за експортними контрактами необхідно узгодження і врегулювання електронних платіжних систем.
3. Розвиток електронної торгівлі. Сьогодні нікого не здивувати можливістю укладення контракту з новим іноземним партнером без особистої зустрічі з ним. Для того, щоб електронна комерція ставала більш доступною і надійною очевидна необхідність врегулювати використання електронних цифрових підписів для зовнішньоекономічних контрактів, електронних сертифікатів на продукцію і виконати ясне цифрове підтвердження документів. Українським виробникам важливо активно пристосовуватися до нових викликів і освоювати ефективні цифрові інструменти міжнародної торгівлі. Глобальний тренд діджіталізаціі і автоматизації всіх бізнес процесів вже є невід'ємною частиною розвитку підприємств. Для України розвиток цифрових інструментів, врегулювання e-commerce торгівлі сьогодні є важливим пріоритетом. Закриття кордонів, обмеження пересування в черговий раз довели необхідність розвитку електронної комерції. Для українських експортерів сьогодні повністю доступні онлайн - платформи, що дозволяють знаходити покупців, партнерів з Європи на відстані і пропунувати їм товари за вигідною варістю.
У період локдауна онлайн торгівля значно зросла. Стали популярними маркетплейси - безперервні торгові виставки, які дозволяють українському виробнику бути конкурентними на міжнародному ринку онлайн серед європейських виробників.
Це означає, що такі платформи - важливі інструменти в сучасних реаліях для максимального доступу українського виробника до потенційних клієнтів в ЄС.