Переваги рекламних агентств
Автор: Vladislav 10.08.2017 18:20
Навіщо клієнту рекламне агентство? Пропозицій по рекламі у нього більш ніж достатньо, прайси під рукою, своїх покупців в загальних рисах уявляє, стверджувати макети і ролики йому подобається. Навіщо тут посередник - адже через посередника реклама буде дорожче? Питання це, незважаючи на серйозний розвиток рекламного ринку, є актуальним до сих пір.
Давайте спочатку розберемося, що таке справжнє рекламное агентство. Якщо сформулювати коротко, то суть роботи рекламного агентства так званого повного циклу - розробка і проведення рекламних кампаній. Чи не використовуючи незрозумілих термінів, можна позначити етапи цього процесу - вивчення маркетингової ситуації клієнта, вироблення рекомендацій по просуванню, складання рекламного повідомлення і безпосередньо розміщення реклами в ЗМІ.
Скажіть чесно, багато хто з тих, на чиїх візитках є слова «рекламне агентство», працюють за таким алгоритмом - а іншого немає і бути не може? Справа в тому, що більшість «рекламних агентств» назвалися так, піддавшись моді - насправді це відділи продажів при різних ЗМІ або компанії, що «сидять» на якій-небудь одній послузі. Рекламним агентством назветься і фірма, що пропонує рекламу в туалетах, і серйозна компанія, що продає рекламні можливості конкретних ЗМІ. Назвавши навскидку десяток рекламних агентств, ви з подивом виявите, що більшість підходять під цей опис.
Тепер розглянемо роботу рекламного агентства. Тут все навпаки - необмежені рекламні можливості і немає плану продажів. Займаючись рекламою різних клієнтів, воно співпрацює практично з усіма ЗМІ, знає аудиторію і сильні і слабкі сторони кожного, вибирає їх під ваші завдання, і обов'язково ретельно обґрунтовує свій вибір. Дохід рекламного агентства, яка розміщує вашу рекламу по прайсовими цінами, складається з 10-15 агентських відсотків, виплачуваних йому кожним ЗМІ, і формально не залежить від вибору ЗМІ, тому рекламне агентство по-справжньому зацікавлена в ефективності реклами. Якщо воно помилиться, то втратить клієнта. Якщо реклама спрацює, агентство заробить гроші і репутацію.
Тому рекламне агентство - ваш природний і очевидний союзник. Маючи великий досвід у розміщенні реклами, воно вбереже вас від здаються привабливими пропозицій і допоможе використовувати ваш рекламний бюджет максимально ефективно.
< Предыдущая | Следующая > |
---|