Контекстну рекламу можна розглядати лише як один з інструментів в арсеналі маркетолога. Але в більш широкому плані алгоритми на основі ШІ є потужною силою, яка змінює те, як відвідувачі сайтів роблять покупки та використовують Інтернет.
Майбутнє контекстного маркетингу
Відповідно до звіту минулого року, 81 відсотків маркетологів планували збільшити свої витрати на контекстну рекламу. Ця тенденція продовжується. Якщо лише кілька років тому мало хто купував під впливом таких рекомендацій, то сьогодні багато хто цінує зручність персоналізованого контекстно-залежного контенту. Якщо вас цікавить налаштування контекстної реклами, то радимо перейти
за цим посиланням вже зараз.
Що таке контекстний маркетинг?
Як випливає із назви, контекстна реклама — це контент, адаптований до контексту, тобто до звичок та вибору конкретного клієнта. Це може бути контекст:
- місцезнаходження;
- віку, статі, сімейного стану, життєвої ситуації;
- купівельних переваг;
- часу;
- інтересів.
Розуміння цих конкретних контекстів дозволяє краще зрозуміти, що таке контекстна реклама. Розташування — це зіставлення рекомендацій чи пропозицій залежно від того, де потенційний клієнт живе чи перебуває в даний момент. У минулому інформація про місцезнаходження збиралася тільки на основі минулих покупок, сьогодні часто на постійній основі, наприклад, у додатках та соціальних мережах. Контекстний маркетинг, заснований на особистих характеристиках, інтересах чи конфіденційних даних, - це простий метод прогнозування переваг та неоціненна підтримка продажів. На його основі можна з великою ймовірністю щось точно рекомендувати молодятам, молодим батькам, пенсіонерам тощо.
Рекомендації, що базуються на купівельних уподобаннях, дозволяють рекламодавцю пропонувати товари, аналогічні або доповнюючі те, що є або колись було в їхньому кошику покупок. Нарешті, контекстний маркетинг може ґрунтуватися на часі, що минув, наприклад, з останніх покупок і т.д.
Переваги та недоліки контекстного маркетингу
Часто, коли говорять про переваги маркетингу, вони однобічні — розглядаються здебільшого з погляду маркетолога, який планує кампанію. Клієнти не люблять бачити рекламу. Абсолютно інакша справа з контекстним маркетингом, який є його найсильнішою стороною. За умови, що реклама зроблена з розумом, вона може стати справжньою підмогою у повсякденному житті людини, яка не має часу думати про подальші покупки. Якщо хтось повторює покупки циклічно, він буде вчасно дізнатися про акцію на те, що йому і так потрібно. Це значно збільшує довічну цінність клієнта. Іноді разовий клієнт починає повертатися регулярно завдяки e-mail маркетингу або SMS-нагадуванням. Для нього це простіше, ніж якби йому доводилося щоразу шукати нове місце для покупок.
Контекстний маркетинг насправді має всі переваги, якщо він правильно націлений та спланований. Погано підібрані оголошення та рекомендації можуть дратувати або навіть відлякувати покупця від відвідування магазину. На цьому також не можна заощаджувати. Алгоритми стають дедалі витонченішими. Вони все краще вловлюють нюанси та контексти. Сенс не в тому, щоб пропонувати людині, яка вже купила червоне пальто, щомісяця нове червоне пальто. Однак клієнт може ознайомитися з додатковими чи аналогічними продуктами до того, що вже є у гардеробі.