Як стягнути дебіторську заборгованість і запобігти простроченню платежів?
Автор: Таня
27.02.2021 21:26
Епідемія коронавірусу, яка зараз поширюється по всьому світу, починає негативно позначатися на фінансовій ліквідності багатьох компаній. Деякі клієнти платять пізно або взагалі перестають сплачувати рахунки. Інші - просять відстрочити платіж або розділити його на розстрочку.
Щоб не втратити фінансову ліквідність, компанії можуть підтримувати діяльність, використовуючи
судебный приказ на взыскание долга, і з його допомогою запобігти простроченню заборгованості.
Підприємець і роботодавець в кризі
Обмеження пересування, обов'язковий карантин, припинення роботи готелів, туристичних агентств, ресторанів, салонів краси, культурних і спортивних об'єктів, закритих шкіл, дитячих садів і університетів, віддалена робота і, нарешті, необхідність піклуватися про дітей, накладають відбиток на роботу багатьох компаній і установ. Деякі з них зазнають невдачі або зазнають серйозних фінансових труднощів, інші вчаться функціонувати в світі обмежень, працюють віддалено або здійснюють покупки в інтернеті. Погане становище одних компаній негативно позначається на роботі інших, співробітники звільняються або їх зарплата знижується, а інші витрати обмежуються. Все більше і більше компаній стикаються з необхідністю вживати заходів зі збору платежів. Якщо вам потрібна допомога професіоналів, то радимо перейти за посиланням
https://creditdebt.com.ua/povernennya-borg-v-cherez-sudru вже зараз.
Забезпечте виживання вашій компанії
Організація ефективної системи стягнення боргів в компанії сьогодні часто необхідна для виживання компанії. ERP-системи ідеальні, коли ви хочете контролювати дебіторську заборгованість і організовувати дії, що ведуть до її врегулювання. Завдяки їм ви на ранньому етапі співпраці з клієнтом можете аналізувати залишки розрахунків (дебіторської заборгованості), що дає можливість отримувати інформацію про розрахунки, контактах, домовленостях за розрахунками і листуванні з клієнтами. Крім того, робочий стіл стягнення боргів, що функціонує в системі ERP, допомагає аналізувати платоспроможність клієнтів, пропонує попередження про статус платежу та дозволяє вести серійну переписку з дебіторами. Системи ERP пропонують ряд профілактичних інструментів, завдяки яким у вас є шанс уникнути необхідності проводити дорогі і довгострокові процеси стягнення боргів перед вашими клієнтами.