Як вибрати гарнітуру для кол-центру?
Автор: Таня
17.04.2020 14:53
Навушники з гарнітурою - основний робочий засіб (інструментарій) оператора кол-центру. Від якості та надійності даного пристрою залежить рівень і ефективність комунікації з клієнтом. Як наслідок - число задоволених споживачів, оброблених замовлень, успішно вирішених проблемних моментів. У цьому матеріалі ми розглянемо ключові аспекти, що стосуються вибору гарнітури для кол-центру.
Чому вибір гарнітури такий важливий?
Середня тривалість робочої зміни оператора кол-центру становить 6 годин. Протягом цього часу фахівець практично безперервно перебуває в навушниках з мікрофоном, виконуючи покладені на нього обов'язки: приймає звернення, вступаючи в комунікацію з клієнтами і замовниками. Принципово важливо, щоб оператору було зручно в гарнітурі. Інакше складно розраховувати високу продуктивність і ефективність працівника. Важлива регулювання гарнітури під конкретну людину, якість, чистота і чіткість сигналу, функціонал, термін служби і інші параметри гаджета. Таких моментів дійсно багато. Наприклад, в приміщенні кол-центру, організованого в форматі «open space» може бути досить шумно. У цьому плані на перше місце за значимістю «виходить» звукоізоляція. Якщо власного досвіду недостатньо, вибір гарнітури для кол-центру (особливо в разі закупівлі великої партії) повинен бути довірений професіоналу.
Деякі рекомендації щодо вибору гарнітури для кол-центрів
Підбір відповідних моделей повинен здійснюватися з урахуванням особливостей напрямів діяльності і фінансових можливостей власника сервісу. Так, в деяких випадках можна обійтися бюджетними і в міру зручними варіантами. Іншим же операторам в силу специфіки може знадобитися під час розмови переміщати по кабінету від стелажа до стелажу з документами. У такому випадку найбільш підходящим варіантом виявиться бездротова гарнітура. В цілому ж рекомендації щодо вибору гарнітури за даним посиланням
https://confnet.com.ua/product-category/headsets/garnitury-sennheiser/ для кол-центру ґрунтуються на наступних загальних моментах:
- зручність в процесі тривалого використання;
- якість звучання (відсутність перешкод);
- рівень звукоізоляції (щумоподавленіе);
- зносостійкість матеріалів;
- відсутність складних налаштувань (просте підключення).
Зручна гарнітура: яка вона?
Все ідеальне - просто. Той же підхід стосується техніки, яка повинна бути функціональною, але не перевантаженою різними складними моментами. Користування навушниками з мікрофоном має бути простим і легким. Бажано, щоб в ній були передбачені спеціальні вбудовані кнопки для прийому дзвінка і приглушення звуку (утриманні клієнта на паузі). Регулювання вхідного сигналу і власного звуку (з мікрофона) також не є зайвою.
Провідна гарнітура чи бездротовий аналог?
Провідні рішення зазвичай дешевші (за умови однотипності моделей). Вибір на користь того чи іншого варіанта повинен бути заснований на специфіці конкретного кол-центру. Так, наприклад, рішення численних складних ситуацій може припускати періодичне звернення в процесі розмови до безпосереднього наставнику (керівнику). Тоді краще підійде бездротова гарнітура. Серед керівників досить широке поширення отримав підхід, відповідно до якого оператор під час зміни повинен знаходитися на своєму робочому місці, а не переміщатися вільно по всьому офісу. Варто враховувати і звички самих фахівців. Бездротова гарнітура одних може збентежити, в той час як у інших викликати додаткову розкутість.