Як знайти хорошого лікаря
Автор: Vladislav 17.09.2016 15:24
Оцінити хорошого лікаря може тільки інший лікар і час. Причому час - найкращий оцінювач. Проте, для того щоб принаймні пройти обстеження або отримати консультацію, часом доводиться вибирати фахівця, керуючись порадами друзів, знайомих і колег.
Пацієнти, оцінюючи лікаря, дуже часто підходять до цього з людської, непрофесійної точки зору. Якщо лікар досить душевний, товариський, піклується про пацієнта, то його називають хорошим. Наскільки він компетентний, чи є у нього талант - це може оцінити тільки той, хто добре розбирається в медичному середовищі.
Зрозуміло, довіра до лікаря - це багато.
Якщо людина не довіряє своєму лікареві, то краще для самого пацієнта і лікаря, якщо вони розлучаться. Нічого хорошого без довіри не буде. Однак, незважаючи на всю користь довіри, в кваліфікації лікаря все-таки потрібно переконатися, особливо якщо мова йде про лікування в приватному секторі.
Доктор, який має пристойну кваліфікацію, сам із задоволенням покаже вам свої ліцензії і сертифікати. Покладатися на рекламу не варто. Багато клінік рекомендують своїх фахівців. Однак наскільки це правда - потрібно впевнитися особисто.
Жоден лікар не буде заявляти про свою всемогутність. І тим більше не стане займатися рекламою якихось курортів або санаторіїв. Лікар, який продає, це скоріше бізнесмен, ніж лікар. Поширювати через пацієнтів БАДи пристойний доктор теж не стане.
Є таке поняття, як клінічний кругозір, яке викликає суперечки і розбіжності.
Чи повинен лікар мати великі медичні пізнання, або ж йому необхідно бути в першу чергу вузьким фахівцем? На це питання відповісти однозначно не можна. Адже і вузькі фахівці мають базові знання у своїй освіті. Однак охопити всі спеціалізації і оволодіти ними досконало неможливо. Тому варто сказати, що певний базовий кругозір у доктора бути повинен. Однак найголовніше, щоб він добре працював у своїй області.
До речі, варто порекомендувати чудовий сервіс Лікарні, який дозволяє здійснювати пошук лікарів та онлайн-запис на консультації. Погодьтеся, що це дуже зручно, адже не потрібно вистоювати постійні черги в клініках.
Наукові ступені - не такий значущий показник, як досвід. Хоча є прекрасні лікарі і в 30 років. Однак досвід і практика дають можливість зіставляти і аналізувати. Є ще таке поняття, як покликання. Точно охарактеризувати це визначення не можна. Просто є таке явище, коли людина ніби народилася для цієї професії. І якщо професія улюблена, то все виходить просто чудово.
Якщо лікар отримав високу оцінку від іншого лікаря - це говорить багато про що.
За останній час медицина перейшла в комерційну область, тому ніхто зазвичай не рекомендує конкурентів. Однак час від часу все-таки трапляються такі прориви.
У висококласного фахівця завжди є клієнти. Чутки про такого професіонала поширюються за допомогою сарафанного радіо. Тому іноді все-таки варто прислухатися до того, що говорять навколо. Звичайно, для пацієнтів важливо, щоб лікар був ввічливий і працював безболісно. Однак коли хтось вилікувався гладко і без ускладнень від важкого захворювання - це обов'язково стане відомо.
Зазвичай пацієнти шукають не клініку, а лікаря. Це в порядку речей, коли людина хоче лікуватися у того, кому довіряє. Приватних поліклінік сьогодні багато, і сервіс практично скрізь досить привабливий. А ось чи може клініка похвалитися фахівцем - не факт. В Європі це загальноприйнято. Клініку зазвичай представляє лікар. Коли хтось вирушає на лікування за кордон, то зазвичай йому вже відомо, хто конкретно буде його лікувати. Більш того, як правило, саме фахівець і приваблює клієнтів.
Серед лікарів є свої підрозділи. Зазвичай терапевт менш «зоряна» професія, ніж яка-небудь вузька область. Проте, терапевти теж повинні бути достатньо кваліфіковані. Їм, звичайно, простіше залучити ввічливістю і добрим ставленням. У складних випадках за справу візьметься вузький професіонал. Однак в ідеалі загальний лікар з хорошою підготовкою може вчасно розпізнати хворобу, щоб запобігти катастрофі.
При опитуванні пацієнтів, які конкретно якості для них важливі в доктора, прозвучали такі варіанти:
- 1. Ввічливість і добре ставлення.
- 2. Наскільки лікування допомагає.
- 3. Чи не продає лікар якісь "ліві" препарати.
- 4. Наскільки лікар може пояснити пацієнтові, що з ним, причому так, щоб останній зрозумів.
Останній варіант дійсно значущий. Навряд чи людина хотіла б залишатися в невіданні і залишати все на волю лікаря, як би вона йому не довіряла. Лікар обов'язково повинен бути досить чесний і говорити з пацієнтом на його мові про проблему. Приховувати від хворого важкий стан справ - не найкращий варіант. Тільки відкритість і довіра, коли лікар і пацієнт працюють разом, здатні принести користь.
< Предыдущая | Следующая > |
---|