Конкуренція між каналами новин
Багато жителів України, в тому числі політики, зірки шоу-бізнесу і бізнесмени, відкрито заявляють про те, що вони не дивляться телевізор. Говорять про те, що українське телебачення вмирає. І це зовсім не так.
Якщо при таких людях піднімати дуже актуальні теми, наприклад, які передавали недавно останні новини України, то можна буде почути коментарі, які говорять про те, що людина все ж дивився телевізійну трансляцію. Нехай навіть у записі, викладеної в Інтернеті, але дивився. Це свідчить про те, що телебачення навпаки, практично отримало друге життя.
Новий сезон інформації. Що він готує?
Новий інформаційний сезон традиційно починається в кінці серпня - початку вересня. А ще навесні цього року на багатьох каналах України почалася зміна керівної верхівки – менеджерів, власників і команд творців телепрограм. До початку сезону перестановки практично завершилися, і стало ясно видно конкретні результати.
Найголовніша новина – регіональні телеканали активно намагаються зайняти місце центральних. І якщо не зайняти, то хоча б стати на один щабель популярності разом з ними. Причому, на постійній основі.
Наприклад, провінційний ZIK, який змінив керівництво стане віщати останні новини України вже в рамках загальнонаціонального ТБ. А очолила його Наталя Влащенко, відома українська журналістка.
Христина Бондаренко стала новим головним продюсером каналу ATR. За її словами, цей канал стане більш інформативним. В такому ж напрямку буде рухатися і популярний український Тоніс, схоже даний шлях стає модним в нинішньому сезоні. Тепер канал буде носити іншу назву – прямий. І кардинально змінить свою концепцію завдяки новому керівництву. Серед лідерів - журналістів цього каналу такі корифеї як Ганапольський і Кисельов.
Як боротися за глядача і рекламодавця?
В Україні починається новий політичний сезон, а це значить, що всі останні новини України будуть присвячені політичному життю держави. Тому такі відомі канали як Espreso.tv, «24 канал», «Громадське ТБ», «NewsOne», а також багато інших популярних телеканалів, будуть боротися за свого глядача. Більшість каналів буде використовувати для цього традиційні методи мови, але інші – обіцяють здивувати.
Жодне телебачення не обходиться без реклами. І українське теж. Але реклами буде дуже мало, адже від її демонстрації немає великих доходів, а значить нею будуть заповнювати тільки проміжки між програмами.
< Предыдущая | Следующая > |
---|


