Інформаційно-аналітичний портал

Незалежного банківського рейтингового агентства

Independent bank rating Agency

Передбачити - означає керувати!

СВІЖИЙ НОМЕР
Смотрите телевизионные новости на портале ibra.com.ua   Курсы НБУ по состоянию на 1 октября - 100USD/UAH 2129.5636▼ 100EUR/UAH 2385.7501▼ 10RUB/UAH 3.2396▼ Курсы ЦБ РФ по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 1UAH/RUB 3.08549▼ Курсы ЦРБ ДНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65▲ EUR/RUB 72.9495▼ 1UAH/RUB 2.6▼ Курсы ЦРБ ЛНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 10UAH/RUB 30.8549▼   В элитные госдачи в Пуще-Водице и Конче-Заспе начали пускать квартирантов В Украине начали действовать зимние тарифы на газ. Кто будет платить вдвое меньше Журналисты узнали, к чему приведет закрытое небо между Украиной и Россией Украинцев под Иловайском захоронили в секретных братских могилах - санитар Российские войска в Сирии понесли первые потери: повстанцы сбили штурмовик "Су-24" ВВС Звезды обещают яркий и насыщенный месяц. Гороскоп для всех знаков Зодиака на октябрь В России назвали условие, при котором вернут Савченко в Украину   Читайте и смотрите самые свежие новости на страницах интернет-издания КУРС ДНЯ информационно-аналитического портала НБРА-IBRA Уважаемые гости, единомышленники и друзья, добро пожаловать на наш Форум портала НБРА-IBRA!  

Головне меню

Мы в соц.сетях

Лента финансовых новостей в формате RSS Стена на Facebook


CRM як інструмент для дотримання норм GDPR та інших правил захисту даних: рекомендації й підходи

Автор: Vladislav
19.06.2024 10:59

Promotion

 

Система CRM — це багатофункціональний інструмент для налагодження взаємодії між компанією та клієнтами, упорядкування процесів та формування лояльності до бренду. І для використання всіх цих можливостей система збирає та обробляє великі обсяги даних. 

Незалежно від того, чи ви вже використовуєте CRM-систему, чи тільки плануєте її впровадити у свій бізнес, вам потрібно дбати про дотримання вимог конфіденційності клієнтських даних. Компанія бере на себе велику відповідальність і зобов’язується дотримуватися норм GDPR та інших регламентів. У цій статті CRM Solutions розповість вам про основні вимоги до захисту даних і те, як реалізувати це в CRM-системі.

 

Огляд основних вимог GDPR для CRM-систем

Перш за все розберемося, що таке GDPR. Загальний регламент про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR) — це норми, встановлені в 2018 році, які регулюють використання даних. Цей регламент закріплює правило, що персональні дані людини належать їй, а не організації, яка ці дані збирає.

У зводі норм GDPR є низка вимог до обробки персональних даних, ось деякі з них: 

  • дані мають оброблятися законно, справедливо й прозоро щодо фізичних осіб;
  • ви маєте чітко пояснити, із якою метою будете використовувати отримані дані;
  • мета збору даних має бути обґрунтованою й виправданою;
  • людина, чиї дані ви будете обробляти, має дати згоду на це;
  • ви маєте видаляти дані тоді, коли в їх зберіганні більше немає потреби;
  • ви маєте захистити отримані дані від несанкціонованого доступу, адже в разі витоку ви будете нести відповідальність.

Крім правил GDPR, існують також інші норми захисту даних. Самостійно, без ефективного ПЗ, забезпечити цілковиту конфіденційність та безпеку вам буде дуже складно. І чим більше даних клієнтів та лідів має компанія, тим більшою буде відповідальність.

CRM-система — це один із варіантів, який допоможе дотримуватися всіх важливих норм, щоб персональні дані клієнтів були в безпеці.

Реалізація політик конфіденційності в CRM

Однією з найголовніших функцій CRM-системи є збір даних. Водночас цей інструмент допомагає робити це за всіма вимогами й може повністю забезпечити конфіденційність. Розповідаємо про функції CRM-систем, які сприяють безпечному використанню клієнтських даних.

Можливості захисту даних

Зі впровадженням CRM-системи ви можете гарантувати надійність зберігання персональних даних. Адже перевірені розробники забезпечують функцію шифрування даних. У CRM-системі також легко керувати доступами, щоб до роботи з інформацією допускати лише відповідальних за це працівників. До того ж у CRM-систему можна інтегрувати додаткові засоби захисту, наприклад, інструменти для управління паролями чи входу в систему.

Засоби для отримання згоди клієнта

Оскільки нормами GDPR встановлена вимога прозорого використання даних, то вам потрібно отримати згоду клієнта й повідомити кожному, навіщо це потрібно. CRM-система містить спеціальний механізм, завдяки якому ви й ваші клієнти можете управляти, документувати й відкликати згоду. Через CRM-систему компанії також буде простіше інформувати користувачів про мету збору й обробки даних.

Стирання даних

Ще одна вимога GDPR стосується видалення даних через певний час і тоді, коли потреби в їх зберіганні більше немає. Завдяки CRM-системі ви зможете легко очистити персональну інформацію, щоб не порушувати регламент.

Звітність про обробку даних

Щоб ви могли запевнити, що використовуєте клієнтську інформацію доброчесно, потрібно це документувати. CRM-система допоможе вам вести й зберігати записи про обробку даних. Найціннішою ця функція CRM-систем може виявитися в тому разі, якщо від атак постраждали клієнти. Тоді ви зможете захистити компанію, адже матимете можливість довести, що все було зроблено відповідно до вимог. Оскільки звіти, які автоматично створює CRM-система, можуть підтвердити дотримання вами норм захисту даних.

Практичні рекомендації щодо адаптації CRM під GDPR

Звичайно, що CRM-система допоможе вам захистити персональні клієнтські дані. Але для цього вам потрібно знати, як адаптувати CRM-систему під GDPR і як поводитися з інформацією. Ось вам 7 основних порад:

 

  • Дослідіть усі норми GDPR та інші правила захисту даних.
  • Під час вибору CRM-системи звертайте увагу на те, чи передбачено дотримання встановлених норм захисту даних.
  • Перевірте, які механізми збереження даних має CRM-система.
  • Збирайте тільки найнеобхідніші дані. 
  • Використовуйте шифрування та інші способи захисту інформації.
  • Переконайтеся, що всі працівники компанії обізнані з правилами роботи з конфіденційними даними.
  • Регулярно проводьте аудити даних та оновлюйте програмне забезпечення, щоб уникнути злому та витоку даних.

 

Кейс-стаді: аналіз досвіду компаній у впровадженні GDPR через CRM (як CRM-системи дотримуються правил захисту даних)

Ми створили для вас порівняльну таблицю з коротким оглядом трьох CRM-систем. Пропонуємо розглянути її, щоб перевірити дотримання норм захисту даних. Інформація в таблиці транслює дані з офіційних сторінок CRM-систем. Щоб отримати повну й точну інформацію про заходи безпеки кожної, радимо надсилати запити компаніям напряму. 

 

 

Perfectum CRM

NetHunt

KeyCRM

Шифрування даних

+

+

+

Керування доступами 

Є можливість налаштувати ієрархію доступів згідно з організаційною структурою.

Власник може переглядати й видаляти доступи.

Можна обмежувати права доступу до функцій, даних, окремих полів. Доступний перегляд дій працівників.

Сертифікати, які б затверджували дотримання норм

+

+

+

Захист паролів

Можна керувати складністю пароля. А також система не зберігає паролі у вільному доступі

Система не відстежує паролі 

Забезпечує передачу паролів у зашифрованому вигляді

Безпека серверів

Сервери Amazon, Litespeed, Backblaze

Сервери Google

Європейські сервери

Підзвітність операцій

Є журнал операцій у системі

Покращені можливості експорту даних, які вимагає GDPR

Є історія дій користувачів

Інші функції безпеки 

- Наявний модуль безпеки

- Захист від видалення даних.

-Розробник не зберігає дані про ваших клієнтів.

- Підтверджене дотримання стандартів захисту даних та GDPR.

- Окремі бази даних для кожного клієнта системи.

-Використовується SSL-сертифікат.

- Регулярні оновлення ПЗ.

 

Обираючи досвідченого інтегратора систем CRM Solutions, ви можете не перейматися про безпеку даних, які ви зберігаєте. Адже ми підберемо надійну CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження.

 

 

Читайте статьи по теме

Євробачення 2022 (відео)




Дивитися інші відео/новини…

ЧИТАЙТЕ "КУРС ДНЯ"

МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ

Голосование

Как преодолеть финансовый кризис?
 

kurs dnja 99