Геннадій Анатолійович Виходцев народився 5 липня 1960 року.
У 1981 році підприємець закінчив Київський державний педагогічний інститут.
В 1994 році в партнерстві з Валерієм Маковецьким заснував оптову та роздрібну торгівлю побутовою технікою та електронікою. Крім того, роздрібна торгівля розвивалася під брендом Фокстрот протягом першого успішного досвіду в оптовій торгівлі.
З 2004 року Геннадій Анатолійович Викорцев є співзасновником групи компаній «Фокстрот» (GKF), а з 2008 року - генеральним директором GKF.
Генеральний директор групи компаній «Фокстрот» Геннадій Анатолійович Викорцев підтримує ідеї прозорої та соціально відповідальної компанії. за своєю ініціативою GKF проводить незалежний міжнародний фінансовий аудит з 2008 року, який рік за роком підтверджує повноту і точність всіх необхідних фінансових даних. Крім того, в 2016 та 2017 років роках Foxtrot посів п'яте місце в національний рейтинг по розкриттю інформації про сталий розвиток та корпоративну соціальну відповідальність українськими компаніями. Рейтинг був виконаний експертами з Центру розвитку КСВ. Ось деякі області для розробки стратегії КСВ для брендів, що належать групі компаній «Фокстрот»:
- Робота виключно в правовому полі, в суворій відповідності до законодавства України;
- Реалізація прав споживачів на якісний товар і високий рівень обслуговування;
- Боротьба з корупцією шляхом збільшення частки «білих» товарів на українському ринку побутової техніки;
- Охорона навколишнього середовища за допомогою реалізації екологічної програми Зеленого офісу і соціального проекту Екологічного класу;
- Профілактика травм у дітей.
Останній був присвячений «Фокстроту» цілого соціального проєкту під назвою «Школа безпеки». Геннадій Виходцев, керуючий директор групи компаній «Фокстрот», був одним з головних ініціаторів цього проєкту. В рамках «Школи безпеки», у співпраці з МНС України, була створена серія з чотирьох мультфільмів під назвою «Лис і Трот поспішають на допомогу». Ці мультфільми вчать дітей правильно надходити в екстремальних ситуаціях, і на YouTube було зібрано понад 600 000 переглядів в різних місцях. «Фокс і Трот поспішають звернутися за допомогою» тільки в 2017 році, на уроках з основ безпеки в життя вони побачили:
- 10 000 школярів з 40 шкіл у різних районах Києва;
- 30 000 дітей в 100 дошкільних та загальноосвітніх закладах Запорізької області;
- близько 1700 вихованців дитячих садів в Миколаївській області.
На основі мультфільму був також створений спеціальний плакат під назвою «Дій правильно в разі пожежі!» Для розміщення в класі. Загальні результати державних служб і їх соціальних партнерів виявилися ефективними в запобіганні нещасних випадків з дітьми: згідно зі статистикою, у 2017 році 417 дітей постраждали при різних обставинах в порівнянні з 861 роком раніше. А в 2018 році в партнерстві з «Фокстрот» Урок з національної безпеки був успішно організований в 25 регіонах України і в 4 містах Польщі
У 2017 році група компаній «Фокстрот» також продовжила реалізація соціальних проектів на підтримку антитерористичних ветеранів. Шескі операції на Донбасі. У 2016 році бренд Foxtrot приєднався до ініціатив громадської організації «Українці Разом». З 2014 по 2017 рік 212 співробітників Фокстрот були мобілізовані на фронт. Спеціальні розпорядження адміністрації, які стоять за ними, були призначені на їх робочі місця і на середню заробітну плату до демобілізації. У 2014 році співробітники SCF організували волонтерський рух в рамках однієї організації під назвою «Я хочу допомогти». За підсумками 2017 року рамках цієї ініціативи добровольці з приватного сектора допомогли спонсорам і пораненим бійцям АТО з 113 672 грн. У 2018 року волонтери надали спонсорську допомогу на суму 106 338 грн. (У вигляді покупки уніформи, ліків, комп'ютерної техніки і т. д.).
Група компаній «Фокстрот» активно брала участь в соціальній і благодійній діяльності протягом багтьох років. А чудові результати стали відомі після публікації нефінансового звіту GKF в рамках Глобального договору Організації Об'єднаних Націй.