Інформаційно-аналітичний портал

Незалежного банківського рейтингового агентства

Independent bank rating Agency

Передбачити - означає керувати!

СВІЖИЙ НОМЕР
Смотрите телевизионные новости на портале ibra.com.ua   Курсы НБУ по состоянию на 1 октября - 100USD/UAH 2129.5636▼ 100EUR/UAH 2385.7501▼ 10RUB/UAH 3.2396▼ Курсы ЦБ РФ по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 1UAH/RUB 3.08549▼ Курсы ЦРБ ДНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65▲ EUR/RUB 72.9495▼ 1UAH/RUB 2.6▼ Курсы ЦРБ ЛНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 10UAH/RUB 30.8549▼   В элитные госдачи в Пуще-Водице и Конче-Заспе начали пускать квартирантов В Украине начали действовать зимние тарифы на газ. Кто будет платить вдвое меньше Журналисты узнали, к чему приведет закрытое небо между Украиной и Россией Украинцев под Иловайском захоронили в секретных братских могилах - санитар Российские войска в Сирии понесли первые потери: повстанцы сбили штурмовик "Су-24" ВВС Звезды обещают яркий и насыщенный месяц. Гороскоп для всех знаков Зодиака на октябрь В России назвали условие, при котором вернут Савченко в Украину   Читайте и смотрите самые свежие новости на страницах интернет-издания КУРС ДНЯ информационно-аналитического портала НБРА-IBRA Уважаемые гости, единомышленники и друзья, добро пожаловать на наш Форум портала НБРА-IBRA!  

Головне меню

Мы в соц.сетях

Лента финансовых новостей в формате RSS Стена на Facebook


Недоліки та переваги CPA-мереж

Автор: Таня
22.01.2021 21:42

 
Товарна CPA-мережа або Cost Per Action перекладається як оплата за дію. Сенс цієї системи в тому, що рекламодавець платить тільки за певний результат: кількість переходів, кліків або замовлень.
 
Це зручно для обох сторін. Агенти з повною викладається в роботу, тому що від цього залежить їх заробіток, а рекламодавці не платять зайвого. Давайте розберемо види, переваги та недоліки цієї системи.
 

Види CPA

 
Варто зазначити, що товарная cpa сеть класифікується за видом дії, за яку рекламодавець платить:
 
• PPS, ціна за покупку. Дія зараховується, коли користувач оплатив замовлення на сайті. При чому воно не зараховується при скасуванні або повернення коштів;
 
• CPL, ціна за лід. Рекламодавець платить за відвідини сайту користувачами;
 
• CPI, плата за установку. Дія в даному випадку - установка або скачування будь-якої програми на телефон або комп'ютер;
 
• call-tracking, відстеження дзвінків. Завдяки спеціальній технології колтрекінга рекламодавець відстежує дзвінки, які надходять з того чи іншого рекламного каналу.
 
Вид обраного CPA залежить від цілей рекламодавця. Наприклад, якщо він просуває свій додаток, то буде замовляти CPi на різних рекламних каналах.
 

Переваги CPA-мереж

 
Для обох сторін CPA має ряд переваг. Для агента це самостійний контроль свого заробітку. Чим краще і активніше він буде просувати продукт рекламодавця, тим більше він заробить. Така система оплати підвищує мотивацію і збільшує прибуток обом сторонам.
 
Для рекламодавця є істотний список переваг системи CPA:
 
• не потрібно витрачатися на контекстну рекламу і маркетолога. Рекламодавець платить тільки за результат, а агент сам думає, як його краще отримати;
 
• не потрібно складати кошторис. Рекламодавця потрібно продумати тільки вартість одного цільового дії. Наприклад, десять гривень за кожного приведеного користувача на сайт;
 
• маленькі витрати. Купуючи рекламу за фіксовану вартість на будь-якому каналі, можна отримати маленьку віддачу. CPA виключає зайві витрати.
 

Недоліки CPA

 
На зарубіжному ринку це популярна система реклами, яка зарекомендувала себе. В Україні ж вона з'явилася відносно недавно, тому через це виникають деякі труднощі:
 
• недовіра з боку агентів;
 
• невелика кількість рекламодавців;
 
• непродумана система.
 
Таким чином, CPA має свої переваги і недоліки. Оскільки ця система тільки розвивається у нас, в майбутньому її мінуси зникнуть.
 

Читайте статьи по теме

Євробачення 2022 (відео)




Дивитися інші відео/новини…

ЧИТАЙТЕ "КУРС ДНЯ"

МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ

Голосование

Как преодолеть финансовый кризис?
 

kurs dnja 99