Товарна CPA-мережа або Cost Per Action перекладається як оплата за дію. Сенс цієї системи в тому, що рекламодавець платить тільки за певний результат: кількість переходів, кліків або замовлень.
Це зручно для обох сторін. Агенти з повною викладається в роботу, тому що від цього залежить їх заробіток, а рекламодавці не платять зайвого. Давайте розберемо види, переваги та недоліки цієї системи.
Види CPA
Варто зазначити, що
товарная cpa сеть класифікується за видом дії, за яку рекламодавець платить:
• PPS, ціна за покупку. Дія зараховується, коли користувач оплатив замовлення на сайті. При чому воно не зараховується при скасуванні або повернення коштів;
• CPL, ціна за лід. Рекламодавець платить за відвідини сайту користувачами;
• CPI, плата за установку. Дія в даному випадку - установка або скачування будь-якої програми на телефон або комп'ютер;
• call-tracking, відстеження дзвінків. Завдяки спеціальній технології колтрекінга рекламодавець відстежує дзвінки, які надходять з того чи іншого рекламного каналу.
Вид обраного CPA залежить від цілей рекламодавця. Наприклад, якщо він просуває свій додаток, то буде замовляти CPi на різних рекламних каналах.
Переваги CPA-мереж
Для обох сторін CPA має ряд переваг. Для агента це самостійний контроль свого заробітку. Чим краще і активніше він буде просувати продукт рекламодавця, тим більше він заробить. Така система оплати підвищує мотивацію і збільшує прибуток обом сторонам.
Для рекламодавця є істотний список переваг системи CPA:
• не потрібно витрачатися на контекстну рекламу і маркетолога. Рекламодавець платить тільки за результат, а агент сам думає, як його краще отримати;
• не потрібно складати кошторис. Рекламодавця потрібно продумати тільки вартість одного цільового дії. Наприклад, десять гривень за кожного приведеного користувача на сайт;
• маленькі витрати. Купуючи рекламу за фіксовану вартість на будь-якому каналі, можна отримати маленьку віддачу. CPA виключає зайві витрати.
Недоліки CPA
На зарубіжному ринку це популярна система реклами, яка зарекомендувала себе. В Україні ж вона з'явилася відносно недавно, тому через це виникають деякі труднощі:
• недовіра з боку агентів;
• невелика кількість рекламодавців;
• непродумана система.
Таким чином, CPA має свої переваги і недоліки. Оскільки ця система тільки розвивається у нас, в майбутньому її мінуси зникнуть.