Агентства повного циклу займаються наданням комплексних послуг і за цим принципом можна знайти саме таку компанію. У ній повинен працювати штат різнопрофільних фахівців-професіоналів - дизайнерів, які розробляють дизайн-макету, менеджерів, здатних розрахувати віддачу та ефективність рекламної кампанії, креативного директора. Кожен з них зайнятий виконанням конкретного завдання.
Які послуги надає рекламне агентство?
У комплекс послуг рекламного агентства повного циклу входить:
- ретельна розробка стратегії рекламної кампанії;
- пошук ідеї, яка охоплює політику ведення рекламних заходів;
- подача інформації для конкретного замовника;
- виробництво зовнішньої та інтер'єрної реклами;
- розміщення конструкцій в найбільш підходящих місцях.
Більшість рекламних агентств повного циклу мають власні виробничі цехи, обладнані сучасними поліграфічними машинами та устаткуванням. Креативні рекламні агентства повного циклу розробляють дизайн-макет рекламного продукту, вибирають кращі слогани, придумують товарні знаки, девізи та логотипи. Саме ці фахівці створюють фірмовий стиль і пропонують оптимальний медіа план рекламної кампанії. Якщо ви шукаєте рекламне агентство повного циклу, то радимо перейти на сайт
https://brandme.in.ua/ вже зараз.
Крім цього РА можуть розробити та провести промо-акції, виставки, дегустації та презентації. Кожне з таких подій гарантовано приверне увагу інвесторів, партнерів, потенційних покупців/користувачів, замовників. Фахівці в області зовнішньої реклами вибирають кращі конструкції та оптимальні місця для їх розміщення, розраховують необхідну кількість і термін їх дії. Найпопулярнішими носіями інформації можуть бути:
- щити;
- скролери;
- суперсайти;
- цифрові білборди;
- лайтбокси;
- медіа фасади;
- відеоекрани.
Для цього підходять місця уздовж трас і на перехрестях, даху багатоповерхових будівель і споруд, глухі стіни, паркування автомобілів, транспортні засоби, торгові центри, метро, залізничні вокзали й аеропорти, підземні переходи.
Структура рекламного агентства повного циклу
Завданням професіоналів вважається пошук, розробка і вибір найоптимальніших і ефективних рішень для того, щоб повною мірою реалізувати плани замовника-рекламодавця. До переваг вибору агентства повного циклу відноситься повноцінне використання всіх можливих рекламних конструкцій і каналів, можливість планування проведення заходів рекламного характеру. Після цього відповідальні компанії складають звітність і роблять аналіз виконаної роботи, розраховують її ефективність.
Всі дії співробітників в агентстві коригує і контролює керівник і тому дії виходять командними й злагодженими. Звернення в такі РА повного циклу дають найкращий результат.
Як правильно вибрати рекламне агентство повного циклу?
При виборі рекламного агентства варто поцікавитися, наскільки вони вміють правильно і грамотно розробляти стратегію рекламних заходів, вибирати цільову аудиторію, готувати інформаційні повідомлення. У компанії повинна бути своя виробнича база, штат фахівців, здатних створити унікальні макети, придумати що продаються тексти, запропонувати найбільш вдалі місця для розміщення інформаційних носіїв, їх оренди або установки.
Також в штаті повинні бути друкарі й монтажники, фахівці-юристи, які будуть займатися узгодженням і узаконенням установки конструкцій. Важливий вік компанії - чим довше вона працює на ринку, тим надійніше і досвідченіше. Повинно бути якісно виконане, достовірне портфоліо з виконаними проектами. Варто проаналізувати і оцінити компанії, з якими співпрацює РА, переглянути відгуки в незалежних джерелах (краще вибрати для цих цілей форуми та соціальні мережі).
Також варто поцікавитися наявністю і кількістю рекламних конструкцій, які перебувають у власності РА.