Лендінг (landing page) - це вебсторінка, яка закликає користувача виконати заплановану вами дію. Найчастіше лендінги створюють спеціально під маркетингову або рекламну кампанію. Це сторінка, де користувач "приземляється" після кліка на посилання в імейлі, соцмережах або інших сайтах.
Для чого потрібен лендінг?
Будь-яка сторінка на вигляд може нагадувати лендінг, але є істотна різниця в їх функціях. Лендінг потрібен для вузької аудиторії й конкретної мети.
Його основне завдання - не просто інформувати або привернути увагу, а конвертувати користувачів в Ліди, продати продукт або зібрати контакти. Якщо перед вами стоїть саме це завдання, значить потрібно створити лендінг, або як його ще називають "посадкову сторінку".
Лендінг описує послугу, продукт, захід або будь-яке інше пропозицію компанії, за яким слідує заклик до дії, а також інструменти для виконання цієї дії. Тут не потрібно розповідати про історію компанії або інші послуги. Для цього є інші сторінки сайту або інші лендінги.
Простий приклад такої необхідності - конференція, про розробку лендінгу, наприклад. На сторінці буде вказано назву заходу, час і дата, буде цікавий опис і кнопка - "Купити квиток" або "Зареєструватися".
Користувачі, які хочуть навчиться створювати лендінги, бажають почути про можливості, які отримають після відвідування, і про болі, які ви допоможете вирішити. Їм буде цікаво дізнатися про спікерів і прочитати відгуки інших відвідувачів. Інформація про вашу компанію, послуги, кнопка "замовити лендінг за цим посиланням
https://demiweb.pro/landing-page/" та інше. В цьому випадку - другорядні, а значить на Лендінзі всі ці елементи будуть зайвими.
Кому потрібні лендінги?
Почнімо з того, як працює лендінг пейдж.
Відвідувач бачить заклик до дії. Потім він заповнює форму (купує товар, замовляє послугу), оскільки знайшов потрібне розв'язання своєї проблеми. Ви отримуєте адресу електронної пошти (якщо це збір контактів) або прибуток (якщо продаж). Як бачимо, такий сценарій використовується для двох основних цілей - лідогенерація або покупка/підписка.
Якщо говорити про сфери застосування посадочних сторінок, то їх дуже багато. Ось кілька прикладів контенту і ситуацій, для яких може знадобитися Лендінгем:
- авторські електронні книги, брошури та інші матеріали в обмін на електронну адресу;
- підписка на блог, сайт або регулярну розсилку будь-якого корисного контенту;
- реєстрація на онлайн-курс;
- реєстрація та / або покупка квитка на подію;
- підписка на безкоштовний пробний період продукту;
- завантаження мобільного додатка;
- будь-які персоналізовані консультаційні послуги та розрахунки;
- продаж одного або декількох схожих продуктів з однієї категорії.