Переваги терміналів самообслуговування
Автор: Таня
27.03.2020 16:07
Термінал, на відміну від касирів та продавців може працювати без змін і цілодобово. Він не потребує оплати понаднормових, додаткової мотивації і не зажадає відпускних. Замовник може не турбуватися про якість клієнтського обслуговування - термінал самообслуговування завжди каже правду клієнту і не буде грубіянити. Додаткова перевага - відсутність черг. Встановіть апарати залежно від потоку купівельної спроможності на вашій торговій точці.
Термінал самообслуговування, який можна замовити на сайті
www.mirbeznala.ru, дає суттєву економію при нарахуванні заробітної плати. Заробітний фонд працівника надає досить велике навантаження на операційний бюджет - податок на дохід і соціальні виплати. Апарат знизить залежність від людського чинника в роздрібному обслуговуванні.
Простота використання
Інтерфейс пристрою зрозумілий і зручний у використанні. Клієнт, без проблем може активувати послугу і виконати будь-яку операцію. Все розроблено на високому технологічному рівні, зрозуміло і інтуїтивно для користувача будь-якого віку.
Де можна використовувати термінал обслуговування?
Термінал успішно замінить людини практично в будь-якій галузі роздрібної торгівлі:
- Пункти самообслуговування в готелях і ресторанах;
- Стаціонарна торгівля;
- Аптеки та медичні установи - замовлення і торгівля препаратів;
- Пункти банківського самообслуговування.
Які можливості надає термінал самообслуговування?
Клієнт, при активації послуги терміналу, може отримати наступний набір опцій:
- Резервування черзі до каси або до оператора;
- Можливість роздруківки документа;
- Активація будь-якої послуги в автономному режимі (попереднє замовлення та отримання послуги або обраного товару);
- Проведення репрезентативних опитувань послуг компанії.
Додаткові переваги
Термінал можна ефективно використовувати для забезпечення крос-продажів. На центральній консолі можна демонструвати рекламу партнерів або просувати товари або послуги. Апарат підтримує вихід в Інтернет - оновлення контенту або зміна інформації може бути виконана дистанційно, в будь-який час доби. Якщо встановлена мережа терміналів - контент буде змінено одночасно незалежно від кількості підключених пристроїв.
Замовник самостійно розробляє і включає необхідні блоки контенту на центральній консолі терміналу.
Використовуйте прості і зрозумілі рішення, які помітно знизять ваші операційні витрати. Підвищать лояльність клієнтів і привернуть увагу нових покупців. Компанія touch.ua поставить термінали самообслуговування і надасть необхідну технічну підтримку при підключенні і початку роботи.