Зміна керівника компанії
Автор: Vladislav 03.11.2019 16:43
Зміна керівника – це завжди відповідальне рішення для компанії. Це і не дивно, адже на керівникові лежить велика відповідальність за управління компанією, він вчиняє дії від її імені, не потребуючи при цьому довіреності, підписує договори та розпоряджаються фінансами.
Згідно чинного законодавства інформація про керівника має бути внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація про зміну керівника має бути внесена до даного державного реєстру.
Для внесення змін Вам необхідно буде подати документи, на Ваш вибір, до:
1) Центру надання адміністративних послуг;
2) нотаріуса;
3) акредитованого суб’єкта реєстрації.
Необхідними документами є:
1) заповнена заява про реєстрацію змін, форма якої встановлюється наказом Міністерства юстиції України;
2) Рішення про зміну керівника, яке подається у формі оригіналу або нотаріально засвідченої копії. Для товариства з обмеженою або додатковою відповідальністю це рішення загальних зборів учасників, для приватного підприємства – рішення власника(власників). Рішення має бути викладене у письмовій формі, підписане головою і секретарем загальних зборів для товариства з обмеженою або додатковою відповідальністю, або власником(власниками) для приватного підприємства. Також це рішення має бути прошите і пронумероване, а справжність підписів має бути засвідчена нотаріусом. Якщо керівник всього один, то він має бути обов’язково замінений на іншу особу.
3) Документ про сплату збору у розмірі 30% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 1 січня поточного року.
4) Довіреність для особи, яка подає документи(керівникам не потрібна).
У разі, якщо новим керівником стає іноземець, необхідно попередньо отримати дозвіл на його працевлаштування.
У разі, якщо керівник був прописаний в установчих документах, необхідно внести в них зміни. Дана дія призведе до необхідності сплати збору за реєстрацію змін до установчих документів. Саме тому бажано не вказувати керівника в установчих документах.
Строк реєстрації змін не має перевищувати 24 години з моменту подачі. У передбачених законом випадках можливе зупинення розгляду або відмова у розгляді заяви.
Окрім юридичного аспекту при зміні керівника, може виникнути бухгалтерський, адже часто необхідно провести перевірку діяльності цього керівника. Обидва аспекти входять в сферу діяльності компанії OGP, яка поєднує у своєму складі професійних юристів і бухгалтерів.
Підготовлено юристами OGP.UA
< Предыдущая | Следующая > |
---|