Обслуговування ліфта: за і проти
Автор: Таня 23.08.2019 20:46
- цілодобове диспетчерське обслуговування. Якщо пасажир навіть серед ночі і з власної вини застрягне в ліфті, він може звернутися до диспетчера, і максимум через півгодини ремонтна бригада звільнить його з ліфта;
- є можливість замовити щомісячне або щоквартальне обслуговування. Тоді технік щомісяця/раз в 3 місяці перевірятиме обладнання: електродвигун, редуктор, двері і всі інші елементи підйомника, прочищати і змащувати вузли, які потребують цього, а також виконувати поточний ремонт;
- ліфт це транспорт, за його безпечну роботу повинні відповідати професіонали. Регулярне обслуговування - це гарантія надійної роботи ліфта і безпеки поїздок;
- майстер вчасно виявляє проблеми і не допускає до серйозних поломок, що дозволяє продовжити термін експлуатації підйомника і зменшує вартість ремонту або модернізації;
- в разі надзвичайної ситуації та незапланованого ремонту ліфта (через злодійство, вандалізму) немає необхідності шукати фахівців, телефон обслуговуючої компанії завжди під рукою.
< Предыдущая | Следующая > |
---|