Навіщо потрібен брендбук?
Автор: Vladislav 26.07.2019 19:41
Вершиною фірмовою стилю, своєрідною ДНК компанії є брендбук.
Це продумана до дрібниць “біблія” бренду, повне зібрання основоположних принципів позиціонування на ринку. Розробка брендбуку - це не тільки про дизайн. Цей важливий корпоративний документ, крім візуального оформлення, описує використання іміджевих елементів, місію та цінності компанії, принципи комунікацій з клієнтами.
Навіщо потрібен брендбук?
Будь-якому співробітнику, що працює на підвищення іміджу бренду, розширення клієнтської бази та збільшення продажів буде корисний брендбук. Він дозволяє виконувати роботу, керуючись чіткою концепцією. Регулярне дотримання правил позиціонування бренду підвищує його впізнаваність, допомагає виділитись серед конкурентів.
Брендбук потрібен, щоб:
-
заявити про себе на ринку і привернути увагу потенційних клієнтів;
-
зекономити час на описанні концепції бренду новим співробітникам, фрілансерам;
-
сформувати впізнаваний корпоративний стиль.
Основні розділи брендбуку
Логотип
Найважливіший елемент бренд-айдентіки, що задає вектор подальшій розробці фірмового стилю. Обов'язковими критеріями є:
-
унікальність логотипу;
-
зрозумілість і простота сприйняття;
-
створення стійких асоціацій з конкретною компанією;
-
гармонійне візуальне оформлення.
Важливо вказати різні кольорові варіації логотипу, його вигляд на різнокольорових фонах. Також окреслюється “охоронне поле” - мінімальна відстань логотипу від інших графічних елементів.
Стратегія бренду
Сторінки з влучними фразами, що точно описують цінності компанії. Може вказуватись, як компанія повинна вести комунікацію з клієнтами: відкрито і дружелюбно, стримано-офіційно, чи в елегантній і вишуканій манері.
Кольорова гама і шрифти
Вказуються назви цифрових форматів кольорів, що використовуються в корпоративній символіці, а також можливі кольорові варіації. Описуються фірмові шрифти для будь-яких текстів, пов`язаних з компанією.
DOS and DON’TS.
Демонстрація прикладів, як потрібно і як не можна використовувати корпоративний стиль і логотип. Це мінімізує випадки, коли кропітливо виконана робота візуально виглядає “на трієчку”.
Окрім вищевказаних блоків, брендбук може включати:
-
шаблони візиток, листів, бланків;
-
стилістику фотоматеріалів;
-
дизайн для презентацій;
-
варіанти зовнішньої реклами, pos-матеріалів;
-
оглядовий слайд з усіма розробленими корпоративними матеріалами.
Етапи розробки брендбуку
Створення “енциклопедії” бренду потребує більше, ніж базових знань графічного редактору. Розробка брендбуку - це кропітлива робота, що виконується в кілька етапів:
-
Аудит компанії, збір повної інформації про бренд. Проводиться аналіз поточного стану справ та оцінка перспектив;
-
Аналіз конкурентів, ринку, опис портрета споживача. Шукаються унікальні та універсальні рішення. Важливо виділитись на фоні конкурентів та створити символіку, що сподобається різним цільовим аудиторіям.
-
Розробка єдиної концепції бренду - головної ідеї, що зв'язує воєдино всі елементи корпоративного стилю
-
Формування фірмового стилю. Створення десятків варіантів оформлення, пропрацювання деталей і фінальне затвердження результату.
Брендбук - це базова відправна точка розвитку компанії. Цей збір готових інструкцій економить найцінніший ресурс - час.
Довірте створення такого важливого документу професіоналам! Компанія Rubarb застосовує комплексний підхід в створенні брендбуків. Ми не виконуємо роботу “зі сторони”, а по-справжньому проймаємось духом бренду. Пам'ятайте, що якісний брендбук буде довгі коки працювати на імідж і розвиток компанії.
< Предыдущая | Следующая > |
---|