Правила вибору служби таксі
Автор: Таня 02.07.2019 10:34
Кожна людина, навіть маючи власне авто, періодично змушена користуватися послугами служб таксі. Це може знадобитися в самих різних ситуаціях. При цьому багато хто воліє користуватися послугами перевірених служб, які надають системи знижок і можуть гарантувати високий сервіс і безпеку своїм клієнтам.
Але іноді може знадобитися підбирати такий сервіс. Але що ж робити, якщо таких пропозицій навколо маса. Як розпізнати дійсно надійну компанію і при цьому не переплачувати особливо, повинен знати кожен.
Головні правила
Вибираючи відповідний сервіс такий, як taxilex.com.ua для замовлення таксі, слід орієнтуватися на такі основні критерії:
- прозорість розрахунків. Повинен бути чітко вказано тариф, згідно з яким здійснюється розрахунок поїздки;
- великий автопарк. Клієнт повинен мати можливість замовити як мініатюрну машину, так і авто для великої компанії;
- параметри авто повинні бути на вимогу озвучені. Крім того, всі машини повинні бути комфортними і безпечними;
- краще спочатку ознайомитися з відгуками про компанію;
- чим більше додаткових сервісів запропоновано (мобільні додатки, купони) - тим більш надійною є компанія.
Чого уникаємо?
До основних критеріїв, за якими можна розпізнати недобросовісний сервіс таксі, слід віднести:
- відсутність чітко налагодженої системи. Поважаючий себе сервіс повинен прийняти виклик, після чого відправити уточнююче повідомлення. Якщо ж ніякого натяку на подібне немає, то це говорить про халатне ставлення до роботи;
- грубу поведінку таксиста неприпустимо! Будь-яку конфліктну ситуацію потрібно вирішувати цивілізовано. Грубість по відношенню до клієнта неприйнятна ні за яких обставин;
- запізнення. Якщо виникає якась проблемна ситуація, таксист повинен зв'язатися з клієнтом і, вибачившись, домовитися про те, на скільки запізниться.Якщо зволікання більше 15 хвилин, то диспетчер зазвичай направляє іншу машину;
- вимоги оплатити суму понад ту, яку називав диспетчер при оформленні виклику;
- неохайна машина з несправними елементами повинна насторожити. Навіть якщо це таксі економ-класу, це не означає, що всередині має бути брудно.
Закривати очі на подібне не можна. Навіть після одиничного випадку подібних порушень краще зв'язатися з диспетчером і обговорити проблему, при необхідності оформити скаргу. Якщо ж компанія не націлена на мирне вирішення конфлікту, то краще відмовитися від її послуг і пошукати альтернативу.
< Предыдущая | Следующая > |
---|