Як вибрати амортизатори для машини?
Автор: Vladislav 07.04.2019 13:05
Підвіска автомобіля - це вузол, від якого безпосередньо залежить рівень комфорту водія авто і його пасажирів. Амортизатори дозволяють «гасити» коливальні рухи вертикального напрямку, створювані пружинами, які утримують авто від нахилів. Тому кузов не розгойдується і не підстрибує на кожній незначною купині.
Незважаючи на те, що амортизаторы каяба відрізняються невеликим розміром і досить простою будовою, їх потрібно періодично міняти. Саме в цей момент автовласник і починає гадати, яку систему краще вибрати.
Особливості роботи стандартного пристрою
При звичайній схемі на кожне колесо має бути встановлено по одному амортизуючому елементу (між самою підвіскою і кузовом авто). Деякі ставлять і більше, вважаючи, що це зробить і звичайного легковика гоночний болід. Але, при виборі тієї або іншої моделі амортизує елемента, це не так важливо.
По суті головним елементом, що відповідає за запобігання коливань, є сама пружина (ресора). Хоч вона дійсно гасить коливання, робить вона це виключно в одному напрямку. У свою чергу амортизуючий елемент рухається в протилежний бік. Якщо говорити про його конструкції, то стандартна модель являє собою невеликий циліндр, усередині якого рухається поршень. Він обладнаний клапанами з різними показниками пропускної здатності. Тому в момент стиснення масло (або інше середовище) витрачається більше, а під час розтягування менше.
Але і всередині самого амортизатора можуть відбуватися досить сильні коливання. Щоб їх гасити також потрібні демпфирующие елементи. Їх роль виконують так звані компенсаційні камери, заповнені амортизуючої рідиною. Вони можуть відрізнятися за принципом пристрою, але суть у них одна - гасити коливання, забезпечуючи більш м'яке рух авто.
Різновиди амортизаторів
Хоч багато і впевнені в тому, що є три різновиди амортизаторів, на ділі ж їх дві: газові та масляні. Якщо мова про газомаслянние елементах, то це по суті ті ж газові. І незалежно від пристрою вироби, в ньому все одно присутній масло. Тобто в будь-якому газовому амортизаторі є ця робоча рідина (мастило). Газомаслянние іноді називають двотрубні амортизуючі елементи, але, в окрему категорію їх точно виділяти неправильно.
А чому ж у продажу невідомі тільки газонаповнені моделі? Все гранично просто. Будь-металевий елемент, який постійно знаходиться в русі потребує мастилі. Якби в газовому амортизаторі не було масла, то ресурс його служби був би мізерно малий. Без мастила багато «життєво важливі» елементи (наприклад, сальники або штоки) швидко вийдуть з ладу.
< Предыдущая | Следующая > |
---|