Вибираємо канали просування для інтернет-магазину
Автор: Vladislav 13.01.2019 17:05
Використання інтернет майданчиків для продажу товару - обов'язкова умова в побудові успішного бізнесу на сьогоднішній день. Саме всесвітня мережа дозволить вам знаходити покупців в будь-якій точці планети і продавати їм свою продукцію. Це і пояснює чому інтернет-магазини настільки актуальні.
Як правильно запустити інтернет-магазин
Починаючи роботу над сайтом інтернет-магазину, частина власників забуває про те, що для окупності бізнесу, крім зручного функціоналу, вигідних цін і різноманітного товару, важливо, щоб все це міг хтось побачити.
Доцільно буде зайнятися розкручуванням сайту якомога швидше. Одночасно з просуванням ви зможете допрацьовувати ресурс і наповнювати його, при цьому найкращим варіантом буде продвижение магазина с оплатой за результат.
Велике значення має і те, наскільки висока конкуренція в обраному вами сегменті. Якщо ви збираєтеся зайнятися реалізацією чогось унікального і воно практично не має аналогів, то витрати по просуванню можуть обмежитися СЕО-оптимізацією сайту і рекламною кампанією спрямованої на впізнаваність вашого бренду. У тому ж випадку, коли присутня висока конкуренція потрібно користуватися контекстною рекламою, щоб залучити на сайт цільову аудиторію.
Чим це обумовлено?
Справа в тому, що згідно з даними Forbes, 80% нових компаній гинуть протягом перших півтора років з дня їх заснування. А відчутні результати від грамотного SEO просування проявляються приблизно через півроку після запуску сайту, а то і через рік. Чи не кожен бізнес зможе проіснувати так довго без прибутку.
Контекстна ж реклама дозволить вам направити цільову аудиторію безпосередньо на сторінки з товаром. Вам вдасться вивчити поведінку користувача, а також зрозуміти, де він проявляє активність і чи доходить до оформлення замовлення. Ці дані знадобляться для опрацювання подальшої стратегії розвитку.
За допомогою контекстної реклами вам вдасться підвищити впізнаваність компанії, а значить до вас буде більше довіри. Також, вона допоможе повернути користувача на сайт за допомогою ремаркетингу. Що теж дуже непогано.
Ще одним плюсом контекстної реклами стане те, що вона дає можливість точно визначити працюють ключові слова. З цими даними набагато простіше буде визначитися на чому варто робити акцент, а від чого можна відмовитися.
Також, контекстна реклама дасть уявлення про те який саме контент надалі варто розміщувати на ресурсі для поліпшення показників видачі.
Не забувайте постійно моніторити конкурентів і впроваджувати необхідні сервіси на свій сайт. Нехай він стане корисним і зручним, тоді з продажами і клієнтами проблем виникнути не повинно.
< Предыдущая | Следующая > |
---|