Помилки, які гублять новий салон краси
Автор: Vladislav 15.06.2018 18:23
Б'юті-бізнес тільки здається красивим. Насправді він жорстокий і безжалісний. Які прорахунки в маркетингу та менеджменті допускають власники стартапів?
Конкуренція в індустрії краси зростає з кожним днем. Щоб її витримати і просто кажучи, не вилетіти в трубу, потрібно ретельно готуватися до стартапу в б'юті-сфері та добре орієнтуватися в правилах гри.
Побудувати компанію з нуля завжди непросто, особливо якщо вона перша, і у вас немає ділового досвіду подібного роду. Але ж не боги горщики обпалюють, і якщо ви скрупульозно пропрацюєте список найбільш частих помилок, які допускають новачки, завітаєте на курсы управления салоном красоты, зробите правильні висновки, то вам вдасться їх уникнути і залучити достатньо клієнтів в свій салон. Що це за помилки і промахи?
1. Відсутність бізнес-плану
Без нього дуже складно, а точніше, взагалі неможливо визначити:
- ринок попиту і пропозиції у вашій галузі, ту його частку, на яку ви можете претендувати;
- обсяги послуг, що поставляються і механізми, які дозволять їх забезпечити;
- кількість робочих місць, організаційну структуру і систему оплати співробітників;
- ваші фінансові витрати і перспективи.
Іншими словами, бізнес-план потрібен, щоб зрозуміти, наскільки буде вигідним ваше підприємство. А відкривати салон без відповіді на це питання, це все одно, що вирушати в плавання без карти і компаса.
Висновок: бізнес-план необхідно складати відразу ж після того, як у вас зародилася ідея відкрити салон краси.
2. Бажання отримати все відразу і зараз
Іноді новачкам салонного бізнесу здається, що найголовніше - у що б то не стало скоріше відкритися. Наслідком цього переконання може стати:
- Неправильний розподіл наявних коштів. Здається, що якщо залучити до роботи побільше людей, то процес підготовки відкриття прискориться. В результаті купа грошей викидається практично на вітер без будь-якого позитивного ефекту. Більш того, відкриття салону часто ще більше затягується через неузгоджену роботи і виникаючих потім фінансових труднощів.
- Відкриття салону в житловому будинку. Такі салони часто відкривають в елітних будинках з обгородженою територією. Власник вважає, що достатньо відкрити студію з помітною назвою, поставити перед входом рекламний щит «Ми відкрилися! Приходьте! »- і всі мешканці будинку буквально на наступний день прийдуть в салон. Однак на ділі виходить зовсім не так, і без правильно організованої реклами постійного потоку клієнтів в салоні не буде.
- Придбання готового салону. Продавець зазвичай показує дуже привабливу статистику: щомісячний дохід, значно перевищує суму накладних витрат, швидка окупність вкладених коштів, значний потік клієнтів. І покупець, спокусившись на швидкий прибуток, часом забуває одну просту істину: ніхто не буде продавати курку, яка несе золоті яйця.
Пам'ятайте: не форсує подій, кожен свій крок зважуйте і прораховують, а вже потім починайте діяти
< Предыдущая | Следующая > |
---|