Григорій Маленко: Які технології використовують українські політики і бізнесмени, щоб відбілити репутацію
Автор: Vladislav 08.05.2018 23:49
Григорій Маленко, керуючий партнер агентства SERM, розповів про те, як правильно «опустити» негатив в результатах видачі пошукових систем, чи існують погані люди і що робити, якщо ви стали інтернет-мемом.
Розповідає Григорий Маленко:
Дівчина-депутат дніпровського обласної ради виклала на сторінці в Facebook кілька фотографій в нижній білизні. Матеріали про неї тут же з'явилися в медіа, і депутат почала писати журналісту, який використовував ці компрометуючі фото, з погрозами закрити видання. Вона також зажадала у автора 2 тисячі доларів на майбутнє видалення знімків і статей «з інтернету». Депутат щиро вважала, що існують люди, які мають «партнерські відносини з Google» і можуть за певну таксу прибрати весь «нехороший» контент.
Таких фахівців-чарівників немає. Найкраще, що депутат могла б зробити в розпал репутаційної бурі - нічого не говорити, закрити профіль у соціальній мережі і почекати. Але так роблять одиниці - інші продовжують погіршувати ситуацію, доводячи її до небезпечних масштабів. Відлуння цих скандалів можуть ще довго спливати в пошукових системах, отруюючи бізнесу або приватній особі життя. Спеціаліст в SERM може допомогти аудиторії «забути» про скандали, які ще недавно були обговорені в інтернеті з великим напруженням.
SERM - Search Engine Reputation Management - це «управління онлайн-репутацією в пошукових системах», але на практиці сюди підключається ще і управління репутацією в бурхливому інформаційному потоці соціальних мереж. SERM - це поєднання інструментів традиційного PR і SEO.
Як видалити репутаційний негатив з пошуку?
70% в першій десятці сайтів будь-якої країни світу - це пошукові системи або соціальні мережі, найбільш відвідувані ресурси. Управління онлайн-репутацією відбувається в цих двох напрямках, миттєвого ефекту тут не буває. На якісна зміна видачі по запитах клієнта в пошуковій системі, з мінімальними витратами і максимально «екологічно», тобто без видалення матеріалів з сайтів або «хабарів» ресурсів за ігнорування негативу про суб'єкта, буде потрібно 3-4 місяці.
Щоб виправити онлайн-репутацію бізнесу, політика або іншої особи, яка зробила щось «не те», потрібно діяти прагматично і поетапно.
< Предыдущая | Следующая > |
---|