Переваги для продавців в рамках торгових майданчиків
Автор: Vladislav 09.03.2018 17:34
Ринок електронної комерції постійно розширюється і для того є безліч причин. Впровадження 3G, розширення і доступність мобільної мережі, збільшення популярності смартфонів і інші причини дозволяють електронної комерції стати частиною сучасного життя. Завдяки збільшенню числа смартфонів все більше покупок робиться з мобільних пристроїв.
Компанії все частіше використовують інтернет, як додатковий канал для представлення своїх пропозицій. Також зростає кількість інтернет-магазинів, поширені стають і сторінки в соціальних мережах, з'явилися торгові майданчики, які ще прийнято називати маркетплейсами. Не можна не помітити, що маркетплейси поступово змінюють світ і разом з цим еволюціонують їх учасники.
Макретплейс - поняття нове
Маркетплейс - це система, призначенням якої є забезпечувати рівновагу між попитом і пропозицією. Правила, за якими працюють торгові майданчики, встановлюються їх власниками, і це справедливо. Щоб зрозуміти, що таке маркетплейс потрібно згадати звичайний базар, як найдавнішу форму торгівлі. Згодом базари перетворилися в супермаркети, а ті перемістилися у віртуальний простір, отримавши назву маркетплейсів.
Сьогодні маркетплейси з'являються в самих різних сферах, починаючи від банальних продаж до медицини та інших областей. Цей тренд має всі шанси активно розвиватися і найближчим часом варто очікувати саме цього.
Раніше існувала конкуренція, сьогодні ж створюються екосистеми, що виключають суперництво між виробниками. В даний час конкурують вже маркетплейси, як системи, що поєднують розробників, продавців, покупців і дилерів.
Торгові майданчики для продажу автозапчастин
Активний розвиток електронної комерції спостерігається в усьому світі і Україна теж не є винятком. Сьогодні вже відзначилися лідери в цій сфері, наприклад, торговий майданчик https://avtopro.ua, який почав ведення онлайн-продаж ще кілька років тому.
Специфічність ринку автозапчастин відома всім, хто працює в цьому сегменті. Автопро створювався як ресурс вузької спеціалізації, пропозиції якого розраховані на певну аудиторію. Союз програмістів і продавців дозволив створити якісний електронний каталог, завданням якого є виключити помилки при ідентифікації деталей.
Ринок автозапчастин великий, що створює певні труднощі. Перелік найменувань деталей налічує тисячі, а з урахуванням того, що крім оригінальних деталей існує безліч аналогів, ця цифра істотно зростає. Електронний каталог містить повну інформацію:
- Про деталі;
- Про виробників;
- Про специфіки товару різних компаній.
В цілому споживач має шанс отримати всі дані, що виключають можливі помилки при підборі запчастин. Проблема ідентифікації автомобілів і деталей до них відома навіть професіоналам, з нею стикаються і продавці спеціалізованих магазинів.
По суті, питання про сумісність є головним спотикання в процесі онлайн покупок. Але при наявності якісного електронного каталогу, який створюється на експертній базі виробника, такі помилки зводяться до мінімуму.
< Предыдущая | Следующая > |
---|