Інформаційно-аналітичний портал

Незалежного банківського рейтингового агентства

Independent bank rating Agency

Передбачити - означає керувати!

СВІЖИЙ НОМЕР
Смотрите телевизионные новости на портале ibra.com.ua   Курсы НБУ по состоянию на 1 октября - 100USD/UAH 2129.5636▼ 100EUR/UAH 2385.7501▼ 10RUB/UAH 3.2396▼ Курсы ЦБ РФ по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 1UAH/RUB 3.08549▼ Курсы ЦРБ ДНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65▲ EUR/RUB 72.9495▼ 1UAH/RUB 2.6▼ Курсы ЦРБ ЛНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 10UAH/RUB 30.8549▼   В элитные госдачи в Пуще-Водице и Конче-Заспе начали пускать квартирантов В Украине начали действовать зимние тарифы на газ. Кто будет платить вдвое меньше Журналисты узнали, к чему приведет закрытое небо между Украиной и Россией Украинцев под Иловайском захоронили в секретных братских могилах - санитар Российские войска в Сирии понесли первые потери: повстанцы сбили штурмовик "Су-24" ВВС Звезды обещают яркий и насыщенный месяц. Гороскоп для всех знаков Зодиака на октябрь В России назвали условие, при котором вернут Савченко в Украину   Читайте и смотрите самые свежие новости на страницах интернет-издания КУРС ДНЯ информационно-аналитического портала НБРА-IBRA Уважаемые гости, единомышленники и друзья, добро пожаловать на наш Форум портала НБРА-IBRA!  

Головне меню

Мы в соц.сетях

Лента финансовых новостей в формате RSS Стена на Facebook


Переваги для продавців в рамках торгових майданчиків

Автор: Vladislav
09.03.2018 17:34

Ринок електронної комерції постійно розширюється і для того є безліч причин. Впровадження 3G, розширення і доступність мобільної мережі, збільшення популярності смартфонів і інші причини дозволяють електронної комерції стати частиною сучасного життя. Завдяки збільшенню числа смартфонів все більше покупок робиться з мобільних пристроїв.

 

Компанії все частіше використовують інтернет, як додатковий канал для представлення своїх пропозицій. Також зростає кількість інтернет-магазинів, поширені стають і сторінки в соціальних мережах, з'явилися торгові майданчики, які ще прийнято називати маркетплейсами. Не можна не помітити, що маркетплейси поступово змінюють світ і разом з цим еволюціонують їх учасники.

Макретплейс - поняття нове

Маркетплейс - це система, призначенням якої є забезпечувати рівновагу між попитом і пропозицією. Правила, за якими працюють торгові майданчики, встановлюються їх власниками, і це справедливо. Щоб зрозуміти, що таке маркетплейс потрібно згадати звичайний базар, як найдавнішу форму торгівлі. Згодом базари перетворилися в супермаркети, а ті перемістилися у віртуальний простір, отримавши назву маркетплейсів.

Сьогодні маркетплейси з'являються в самих різних сферах, починаючи від банальних продаж до медицини та інших областей. Цей тренд має всі шанси активно розвиватися і найближчим часом варто очікувати саме цього.

Раніше існувала конкуренція, сьогодні ж створюються екосистеми, що виключають суперництво між виробниками. В даний час конкурують вже маркетплейси, як системи, що поєднують розробників, продавців, покупців і дилерів.

Торгові майданчики для продажу автозапчастин

Активний розвиток електронної комерції спостерігається в усьому світі і Україна теж не є винятком. Сьогодні вже відзначилися лідери в цій сфері, наприклад, торговий майданчик https://avtopro.ua, який почав ведення онлайн-продаж ще кілька років тому.

Специфічність ринку автозапчастин відома всім, хто працює в цьому сегменті. Автопро створювався як ресурс вузької спеціалізації, пропозиції якого розраховані на певну аудиторію. Союз програмістів і продавців дозволив створити якісний електронний каталог, завданням якого є виключити помилки при ідентифікації деталей.

Ринок автозапчастин великий, що створює певні труднощі. Перелік найменувань деталей налічує тисячі, а з урахуванням того, що крім оригінальних деталей існує безліч аналогів, ця цифра істотно зростає. Електронний каталог містить повну інформацію:

  • Про деталі;
  • Про виробників;
  • Про специфіки товару різних компаній.

В цілому споживач має шанс отримати всі дані, що виключають можливі помилки при підборі запчастин. Проблема ідентифікації автомобілів і деталей до них відома навіть професіоналам, з нею стикаються і продавці спеціалізованих магазинів.

По суті, питання про сумісність є головним спотикання в процесі онлайн покупок. Але при наявності якісного електронного каталогу, який створюється на експертній базі виробника, такі помилки зводяться до мінімуму.

 

Читайте статьи по теме

Євробачення 2022 (відео)




Дивитися інші відео/новини…

ЧИТАЙТЕ "КУРС ДНЯ"

МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ

Голосование

Как преодолеть финансовый кризис?
 

kurs dnja 99