Послуги неймінгу. Навіщо потрібен неймінг?
Автор: Vladislav 20.02.2018 21:32
Що ж таке неймінг? Неймінг - це процес вибору (розробки) назви бренду для товара (організації, послуги, а іноді і персони). Неймінг можна віднести до елементів маркетингової стратегії компанії. Будь-якій фірмі, компанії, бренду або магазину потрібне ім'я (назва). І не просто ім'я, а таке, щоб його не плутали з тисячею інших аналогічних закладів, розташованих в тому ж місті або сусідніх областях і регіонах.
Ім'я повинно бути оригінальним і стильним, але в той же час не відірваним від специфіки товару (або виду послуг). Ім'я повинно бути реально «кричущим». Щоб людина побачила назву і відразу зрозуміла, про що мова.
Щоб професійно займатися неймінгом, потрібно мати не тільки світлу голову і відмінну фантазію, а й певні знання в сфері PR і маркетингу. Саме тому краще всього звертатися до фахівців по створенню неймінгу https://gagarinstudio.com.ua/landings/razrabotka_nazvaniya_kompanii.
Розробка назви бренду (неймінга) - це, мабуть, ще більш індивідуальна і специфічна робота, ніж розробка самого бренду. Неймінг передбачає глибоке занурення в суть бізнесу, продукту і розуміння стратегії його подальшого розвитку і просування. Саме тому в неймингу не може бути готових і шаблонних рішень. Скільки ж коштує неймінг - безпосередньо залежить від вашого проекту і кількості класів реєстрації назви. Тому, оголошення «неймінг ціна від 4 000 грн», «замовити послуги нейминга недорого» або «неймінг вартість послуг - 9 000 грн», як правило, говорять про непрофесійність виконавців, а також про те, що успішний неймінг вам тут не розроблять, краще не втрачати Ваш золотий час.
Мистецтво вдалого нейминга полягає в тому, щоб в одному слові вмістити відразу всі потрібні характеристики.
Ім'я повинно:
- - Бути зрозумілим, милозвучною і запам'ятовується.
- - Викликати позитивні асоціації. Так можна відразу розташувати до компанії або до товару потенційних клієнтів.
- - Відповідати вашої цільової аудиторії, іміджу компанії і корпоративному стилю.
- - Працювати на результат і вести вашу компанію і команду до успіху.
Чому потрібно звертатися до фахівців?
Грамотні фахівці знають, як перетворити найманого в маркетинговий інструмент, здатний працювати на результат. Назви підбираються відповідно до критеріїв, які:
- · Підкреслюють переваги ваших товарів / послуг перед конкурентами;
- · Залучають потенційних клієнтів, шляхом впливу на цільову аудиторію;
- · Виділяють вас з багатьох, вказують на унікальність.
Завдяки досвідченим професіоналам Ви отримуєте не тільки красиве, а й «розумне» ім'я, яке зможе просунути бренд, і істотно скоротити витрати на рекламу і розкручування компанії.
< Предыдущая | Следующая > |
---|