Переваги IP-телефонії
Автор: Vladislav 22.05.2017 12:53
У сучасному світі технології телефонного зв'язку займають не останнє місце у формуванні робочого середовища компанії. Великі компанії змушені мати велику телефонну мережу всередині організації. Крім витрат на внутрішню телефонну мережу, необхідно мати також і зовнішні номери для різних цілей.
Маршрутизація подібних складних систем при використанні звичайної телефонної мережі є складним, і як наслідок дорогим задоволенням. Однак, IP телефонія без праці може вирішити завдання набагато складніші, ніж звичайна маршрутизація.
Одним з основних переваг IP телефонії перед звичайною є можливість створення складної логіки маршрутизації. Це може бути корисно при використанні декількох тарифів одночасно для різних по напрямку \\ довжині \\ терміновості дзвінків.
IP телефонія може бути інтегрована в офісні CRM і подібні системи для прив'язки клієнтських номерів на певних працівників або відділи.
До речі, ip телефоны купить ви можете на сайті ukrit.com.ua за досить вигідними цінами просто зараз!
Правильна настройка правила маршрутизації дозволяє оптимізувати процес при різних станах клієнта: «зайнятий», «не відповідає» і подібним.
Іншим важливим перевагою IP телефонії є автоматизований збір статистики, і можливість їх сортування з використанням потрібного набору статистичних критеріїв. У будь-який момент часу керівник може отримати статистику по певному відділу або співробітнику, що демонструє тривалість здійснюються дзвінків, кількість вхідних \\ вихідних дзвінків скоєних по різних регіонах (країнах); дані пов'язані з даними абонентом в системі обліку клієнтів (наприклад, кількість укладених договорів, персональні дані, посади).
Інші переваги IP-телефонії, «опціональні», можуть автоматизувати частину рутинних справ в офісі успішно збільшуючи швидкість роботи і продуктивність окремих співробітників.
< Предыдущая | Следующая > |
---|