Мерчандайзинг: викладка товару в торговому залі
Автор: Vladislav 23.03.2017 15:59
Ви коли-небудь замислювалися про те, як багато непотрібних покупок ми часто робимо в магазинах? Причиною цього є так званий мерчандайзинг - особлива технологія викладки товару в торговому залі, по суті, наука, яка з'явилася неминучим результатом загострення конкуренції не тільки в середовищі виробників товарів, а й в середовищі їх реалізації торговельними організаціями, адже саме тут формується кінцевий попит, а значить і повноцінний ефект всього процесу виробництва.
Мерчандайзинг являє собою сукупність заходів, націлених на зростання продажів в роздрібному сегменті торгівлі, створення сприятливого, котра володіє до покупок атмосфери в торговому залі.
До речі, на сайті http://plan-o-gram.ru ви можете замовити професійні послуги по мерчандазингу для вашого магазину.
У перекладі з англійської мерчандайзинг - це торговий процес, який базується на застосуванні стратегій, сформованих за результатами глибокого вивчення поведінкових характеристик покупців.
З огляду на, що близько 2/3 товарів ми купуємо імпульсивно, що не продумуючи покупку заздалегідь, можна говорити про досить високу ефективність мерчандайзингу, оскільки саме правильна викладка товару в торговому залі є основою для залучення купівельного уваги, забезпечення його максимальної доступності.
Наука про те, як правильно викласти товар на прилавок
Оскільки від кінцевого попиту покупців залежить результат всього виробничого процесу, маркетологи чимало часу і сил приділяють вивченню особливостей товарообігу, формування купівельної активності та інших питань, що стосуються тонкощів торгівлі. Так, саме в ході такого вивчення зроблені висновки про те, що найбільш високі показники продажів характерні для товарів, які розміщуються на торгових стелажах на рівні очей людини. Крім цього існує маса інших чинників, які істотно впливають на товарообіг.
< Предыдущая | Следующая > |
---|