Як написати комерційну пропозицію?
Автор: Vladislav 09.01.2017 23:16
Будь-яка комерційна організація рано чи пізно отримує прохання про відправку своєї комерційної пропозиції. Природно, такий документ повинен розповісти про всі переваги та вигоди роботи з вашою компанією. Головне, необхідно зацікавити клієнта і примусити його до зустрічі і подальшої співпраці.
Начебто все очевидно, для чого необхідно комерційну пропозицію, в той же час багато хто вважає, що це марна трата часу. Але цей документ є фундаментом для нових відносин і ефективним інструментом для укладення угоди.
У той же час, комерційну пропозицію не є основоположним документом для укладання угоди, але для цілеспрямованого менеджера з продажу стане основою нових продуктивних відносин. Не можна побудувати відносини на аркуші паперу з літерами і цифрами або на електронному повідомленні, тільки особисте спілкування є основою нових і продуктивних відносин. А комерційна пропозиція тільки фундамент для початку комерційних відносин.
До речі, ви можете якісні мужские сумки купить в інтернет-магазині mens-bags.com.ua за найвигіднішими цінами.
Ефективно складене пропозиція заснована на кількох правилах:
- Відсилати документ можна тільки після особистого контакту з потенційним клієнтом і не важливо, по телефону відбувалося спілкування або особисто при зустрічі;
- Якщо після телефонної розмови клієнт сказав, що готовий розглянути комерційну пропозицію, то це в 90% випадків означає відмову, але справжній менеджер з продажу доб'ється того, щоб йому дали можливість передзвонити через деякий час і дізнатися про розгляд пропозиції;
- Персональна доставка і якісна поліграфія збільшує шанси продавця на те, що його пропозиція буде розглянута. Це красива і фірмова папка з буклетом або проспектом - такий документ має багато шансів потрапити на стіл людини, який приймає рішення, а папірець, неакуратно відірвана, з факсу, навряд чи приверне увагу.
Не забудьте, що комерційна пропозиція має мати яскравий і продає заголовок. Заголовок повинен практично кричати про те, чим ваша компанія може допомогти клієнту. Намагайтеся завжди звертатися особисто до людини, який вирішує, працювати з вашою компанією чи ні. У комерційній пропозиції необхідно зробити упор на проблеми, які вирішує потенційний споживач. Простіше кажучи, якщо він займається енергозбереженням, то покажіть в документі, в якому ступені ви зможете йому допомогти здійснювати свою діяльність. Продемонструйте свою обізнаність про проблеми клієнта.
Питання про ціну завжди необхідно залишити на «десерт». Не пишіть ціни, але приведіть розрахунок, який покаже економію для клієнта, якщо він буде співпрацювати саме з вашою компанією.
< Предыдущая | Следующая > |
---|