Успішний менеджмент довіри
Автор: Vladislav 22.09.2016 13:26
Успішний менеджмент довіри в системі економічних відносин знаходиться в прямій залежності від конкретних умов. Однак, можна сформулювати методи, які повинні застосовуватися в усіх випадках. Чи правомірно на перше місце варто поставити розробку систем, які приведуть до бажаних результатів.
Однак, їх повною мірою здатні оцінити лише вузькі фахівці, і то далеко не завжди. Решта зацікавлених оцінять вагомість заходів, які проводяться, лише по їх завершенню. Наш тезу полягає в тому, що для створення сприятливого середовища виконання рішень (завдань, програм і т. Д.) Необхідно розробити елемент довіри проведення акції. Йдеться про те, що на самому початку реалізації певних рішень має бути сформовано довіру до них з боку причетних безпосередньо чи непрямо до них.
Друзі сайту: вас може зацікавити липосакция подбородка, яку ви можете замовити на сайті medcity.ua за привабливою ціною.
Спробуємо довести це на прикладі діяльності деяких топ-менеджерів. ЧИ Якокка - головний менеджер компанії "Крайслер" в книзі "Кар'єра менеджера" розповідає про свій досвід об'єднання людей. Він називає його "рівністю жертв". Ідея полягає в тому, що заради досягнення успіху всі йдуть на жертви. У його випадку це полягало в тому, що до виведення компанії з кризи він, як президент її, встановлює собі річну заробітну плату в розмірі 1 долара. Саме завдяки такому рішенню він зміг здійснити заходи щодо реструктуризації компанії, скорочення найманих працівників і заморожування заробітної плати тим, хто залишився. Аналогічно зробили в кінці 2008 року керівники таких автомобільних велетнів, як "Форд", "Дженерал моторз", "Крайслер", які, звернувшись за фінансовою допомогою до держави, зробили заяву про готовність на час подолання кризи встановити собі заробітну плату по одному долару на рік
Мистецтво управління на основі формування відносин довіри до рішень, які приймаються, - суттєвий елемент ділової культури всіх цивілізацій. Воно притаманне всім системам управління. Забезпечення взаємної довіри між суб'єктами і об'єктами управління оцінюється як умова успішного менеджменту. При таких умовах діє гегелівський принцип "взаємного примусу" обох сторін системи управління. Якщо на вищому рівні відбуваються "збої", неадекватні дії, то нижній рівень зменшенням довіри подає сигнали щодо необхідності виправлення ситуації, і навпаки. Таким чином, об'єкти управління одночасно можуть виступати в якості суб'єктів управління, тим же збільшуючи потенціал саморегуляції економічної системи.
< Предыдущая | Следующая > |
---|