Як розібратися з кризовою ситуацією?
Автор: Vladislav 22.09.2016 13:15
Незважаючи на важку економічну ситуацію, прибуток продовжує йти, а гроші необхідно заробити. Як розумно розібратися з кризою? Економіка говорить нам, що потрібно знизити витрати.
Давайте для початку дізнаємося звичайні способи:
- 1. переоцінювання бюджету і скорочення витрат
- 2. перегляд витрат
Що найчастіше скорочують в кризовій ситуації?
- - навчання
- - Реклама і маркетинг
- - пошук персоналу
- - Зниження дрібних витрат (на транспорт, канцелярію, соціальні пакети і т. Д.)
- - Скорочення премій
- - Скорочення штату робітників
- - Корпоративи, розважальні заходи
- - Скорочення витрат завдяки новим постачальникам з низькими цінами
Це одні з найпоширеніших скорочень. Багато директорів зупиняються тільки на цих варіантах і не вживають більше ніяких спроб знайти інші способи.
Друзі сайту: ви можете купить электронные компоненты високої якості на сайті activesupply.ru за найнижчими цінами.
Давайте ж проаналізуємо, які способи ще існують для скорочення витрат.
Одним з найпростіших способів є fast-tracking. Ви просто шукайте саму витратну статтю в списку витрат і знижуєте витрати на неї. Однак такий спосіб може виявитися небезпечним через відсутність аналізу, ігнорування прогнозу наслідків.
Іншим способом є - перегляд всіх статей з питанням «Чи можливо зробити це зараз і чи можливо перевести цю витрату на пізніший термін?». При отриманні позитивної відповіді, можна без остраху переносити всі витрати на наступний термін.
Після аналізування бюджету, можна почати з розрахунку короткострокових витрат і аналізування графіка найближчих виплат.
Також є кілька інших кроків, що дозволяють ефективно заощаджувати кошти.
1. Слід проконтролювати свій персонал, не слід сліпо вірити співробітникам, треба починати підраховувати час, грошові кошти та витрати.
Введення системи контролю в кризу не повинно здивувати співробітників, так і результати подібного методу здатні принести величезну користь.
2. Також можна ввести таку систему: співробітник несе відповідальність за певні витрати на робочому місці, а його прагнення до економії має бути винагороджена.
3.Проекти краще не закривати, а припиняти, щоб у вас була можливість приступити до її виконання.
4. Правильно інвестуйте, за часів кризи потрібно не тільки економити, але й інвестувати. Правильно інвестовані кошти можуть принести вам непоганий прибуток.
5. Правильно вибирайте клієнтів, якщо треба, відмовтеся від клієнтів, що не приносять прибутку.
6. Слід зайнятися рекламою. Проводьте розумну маркетингову політику, будьте готові отримувати прибуток.
< Предыдущая | Следующая > |
---|