Причіп або напівпричіп: види і типи
Автор: Vladislav 19.07.2016 15:11
Для початку, з'ясуємо, чим же відрізняється причіп від напівпричепа. Причіп має 2 осі і входить в зчеплення, якщо на тягачі є фаркоп. Причіп ж, не має передньої осі, він, можна сказати - складова частина тягача, оскільки спирається передньою частиною на зчіпний пристрій (сідло) на тягачі, таким чином, розподіляється навантаження.
Розглянемо види напівпричепів, про які ми прочитали на сайті krone.ua:
Рефрижератори - напівпричепи, які спеціально зроблені для перевезення продуктів, вимогливих до температур, особливо глибокозаморожені продукти.
Контейнеровози - напівпричепи, які призначені для перевезення контейнерів, одного або двох, залежно від їх розміру і типу.
Цистерни - для перевезення рідин. Цистерни обладнані складною внутрішньою системою для простоти затоки і зливу, так само, більшість цистерн має посилені стінки і системи захисту для того, щоб перевозити небезпечні вантажі, наприклад паливо або мазут. Так само, зустрічаються і цистерни для насипного вантажу, наприклад для зерна.
Ваговози - низькорамна конструкція забезпечує можливість перевозити важку техніку або великогабаритні, як правило, кількість осей 3 або 4 і частина з них або всі поворотні.
Автовози - напівпричіп для перевезення автомобілів в один або два яруси.
Самоскиди - напівпричепи, у яких відкидаються борту, можуть бути як з одностороннім, так і з багатосторонньої розвантаженням.
Напівпричіп тентований - найпоширеніший тип, становить близько 60 відсотків серед усіх використовуваних напівпричепів, підходить для перевезення більшості типів вантажів. Завантаження та розвантаження може здійснюватися з будь-якого боку, за умови знятого тенту.
Напівпричіп Jumbo - напівпричіп, у якого за рахунок зменшення діаметра коліс і висоти збільшена місткість, таким чином, на підлозі утворюється сходинка. Корисний обєм більше приблизно на 10-15 відсотків, ніж в звичайному тентовані.
Напівпричіп для перевезення тварин - застосовується для перевезення великих тварин, широко поширені в фермерському господарстві для перевезення коней або великої рогатої худоби.
Серед звичайних причепів так само зустрічаються різні типи, але робити, припустимо, причіп автовоз недоцільно, тому в основному використовують звичайні тентовані причепи. Плюс причепа в тому, що разом з кузовом автомобіля можна отримати трохи більший обсяг навантаження, ніж обсяг напівпричепа. Великим недоліком є невозможнсть перевезення довгих вантажів.
Як бачимо, різновид причепів і напівпричепів вражає. Кожен зможе вибрати те, що йому треба для перевезення. Вибір оптимального виду визначає Ваші витрати на транспортування, тому важливо прорахувати всі варіанти перед прийняттям рішення.
< Предыдущая | Следующая > |
---|