CRM (Управління відносинами з клієнтами)
Автор: Vladislav 30.04.2016 12:34
Управління відносинами з клієнтами - це комплекс бізнес-процесів компанії по взаємодії з клієнтами (партнерами і контрагентами), орієнтований на підвищення рівня продажів, забезпечення ефективності маркетингових акцій, поліпшення рівня обслуговування замовників і побудова довгострокових і довірчих відносин з клієнтами.
В основі успішної реалізації бізнес-процесів з управління відносинами з клієнтами лежить концепція клієнтоорієнтованого підходу, згідно з яким клієнт, його ставлення, думку і потреби є основними факторами в організації всього комплексу комерційних, виробничих, і фінансових та супутніх операцій.
Основна мета процесів управління відносинами з клієнтами - ефективна реалізація всіх етапів і операцій клієнтського обслуговування і надання якісних продуктів і послуг, що відповідають очікуванням і запитам споживачів. Вся система управління відносинами з клієнтами підпорядкована реалізації стратегічних цілей розвитку компанії - зміцнення становища на ринку, освоєння нових напрямків діяльності, посилення конкурентних переваг та зниження операційних і фінансових витрат.
Друзі сайту: тільки тут ви можете дізнатися про систему управління стосунками з клієнтами, завдяки якій можна суттєво підняти рівень продажів.
Завдання управління відносинами з клієнтами
Управління відносинами з клієнтами, як правило, включає вирішення наступних завдань:
- вивчення ринку і споживчої активності, оцінка попиту та потреб клієнтів;
- планування і проведення цільових маркетингових кампаній;
- виведення на ринок нових продуктів і послуг;
- планування і прогнозування продажів;
- обслуговування клієнтів: оформлення угод і підтримання відносин з замовниками;
- розробка та реалізації програм лояльності;
- обробка клієнтських запитів: комерційних, сервісних, рекламаційних тощо.
< Предыдущая | Следующая > |
---|