Інформаційно-аналітичний портал

Незалежного банківського рейтингового агентства

Independent bank rating Agency

Передбачити - означає керувати!

СВІЖИЙ НОМЕР
Смотрите телевизионные новости на портале ibra.com.ua   Курсы НБУ по состоянию на 1 октября - 100USD/UAH 2129.5636▼ 100EUR/UAH 2385.7501▼ 10RUB/UAH 3.2396▼ Курсы ЦБ РФ по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 1UAH/RUB 3.08549▼ Курсы ЦРБ ДНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65▲ EUR/RUB 72.9495▼ 1UAH/RUB 2.6▼ Курсы ЦРБ ЛНР по состоянию на 1 октября - USD/RUB 65.7364▼ EUR/RUB 73.776▼ 10UAH/RUB 30.8549▼   В элитные госдачи в Пуще-Водице и Конче-Заспе начали пускать квартирантов В Украине начали действовать зимние тарифы на газ. Кто будет платить вдвое меньше Журналисты узнали, к чему приведет закрытое небо между Украиной и Россией Украинцев под Иловайском захоронили в секретных братских могилах - санитар Российские войска в Сирии понесли первые потери: повстанцы сбили штурмовик "Су-24" ВВС Звезды обещают яркий и насыщенный месяц. Гороскоп для всех знаков Зодиака на октябрь В России назвали условие, при котором вернут Савченко в Украину   Читайте и смотрите самые свежие новости на страницах интернет-издания КУРС ДНЯ информационно-аналитического портала НБРА-IBRA Уважаемые гости, единомышленники и друзья, добро пожаловать на наш Форум портала НБРА-IBRA!  

Головне меню

Мы в соц.сетях

Лента финансовых новостей в формате RSS Стена на Facebook


CRM (Управління відносинами з клієнтами)

Автор: Vladislav
30.04.2016 12:34

Управління відносинами з клієнтами - це комплекс бізнес-процесів компанії по взаємодії з клієнтами (партнерами і контрагентами), орієнтований на підвищення рівня продажів, забезпечення ефективності маркетингових акцій, поліпшення рівня обслуговування замовників і побудова довгострокових і довірчих відносин з клієнтами.

В основі успішної реалізації бізнес-процесів з управління відносинами з клієнтами лежить концепція клієнтоорієнтованого підходу, згідно з яким клієнт, його ставлення, думку і потреби є основними факторами в організації всього комплексу комерційних, виробничих, і фінансових та супутніх операцій.

Основна мета процесів управління відносинами з клієнтами - ефективна реалізація всіх етапів і операцій клієнтського обслуговування і надання якісних продуктів і послуг, що відповідають очікуванням і запитам споживачів. Вся система управління відносинами з клієнтами підпорядкована реалізації стратегічних цілей розвитку компанії - зміцнення становища на ринку, освоєння нових напрямків діяльності, посилення конкурентних переваг та зниження операційних і фінансових витрат.

Друзі сайту: тільки тут ви можете дізнатися про систему управління стосунками з клієнтами, завдяки якій можна суттєво підняти рівень продажів.

Завдання управління відносинами з клієнтами

Управління відносинами з клієнтами, як правило, включає вирішення наступних завдань:

  • вивчення ринку і споживчої активності, оцінка попиту та потреб клієнтів;
  • планування і проведення цільових маркетингових кампаній;
  • виведення на ринок нових продуктів і послуг;
  • планування і прогнозування продажів;
  • обслуговування клієнтів: оформлення угод і підтримання відносин з замовниками;
  • розробка та реалізації програм лояльності;
  • обробка клієнтських запитів: комерційних, сервісних, рекламаційних тощо.
 

Читайте статьи по теме

Євробачення 2022 (відео)




Дивитися інші відео/новини…

ЧИТАЙТЕ "КУРС ДНЯ"

МЕСТО ДЛЯ ВАШЕЙ РЕКЛАМЫ

Голосование

Как преодолеть финансовый кризис?
 

kurs dnja 99